به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، لی جی اون که با نام هنری “IU” نیز شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا و بازیگر 31 ساله کره ای است که در حال حاضر یکی او را یکی از موفق ترین و محبوب ترین ستاره های دنیای سرگرمی کره ای می دانند.

به گزارش فرادید؛ IU تاکنون در چندین فیلم و سریال کره ای موفق ظاهر شده است و لیست جوایزی که او در جشنواره های مختلف دریافت کرده است واقعا خیره کننده است. در اینجا پنج مورد از موفق ترین درام های کره ای که IU در آنها بازی کرده است، آورده شده است.

آقای من
این یکی این یکی از احساسی ترین درام های کره ای است که لی جی یون معروف به IU در آن بازی می کند. این درام روانشناختی اولین بار در 21 مارس 2018 از tvN پخش شد. لی جی وون یکی یکی از نقش های اصلی سریال زنی به نام لی جی آن است. شخصیت او یک زن 21 ساله است که در زندگی با مشکلات زیادی روبرو است. او با بدهی های سنگین مادرش دست و پنجه نرم می کند و همچنین سعی می کند از مادربزرگش مراقبت کند.

عاشقان ماه
این یک درام تاریخی-فانتزی-عاشقانه کره ای با بازی آی یو است. این درام کره ای اولین بار در 29 آگوست 2016 از شبکه SBS پخش شد. علاوه بر لی جی یون، لیست بازیگران اصلی سریال شامل لی جون گی، کانگ هانول و نام جو هیوک می شود. “عاشقان ماه” داستان جذاب زنی 21 ساله به نام گو هاجین را از قرن بیست و یکم روایت می کند که در طی یک خورشید گرفتگی به سلسله گوریو منتقل می شود.

بهترین سریال کره ای با اجرای فوق العاده

هتل دل لونا
هتل دل لونا یکی این یکی دیگر از سریال های کره ای بسیار محبوب است که لی جی اون در آن ایفای نقش کرده است. این سریال در 13 جولای 2019 از شبکه tvN پخش شد و به پربیننده ترین سریال کره ای tvN در سال 2019 تبدیل شد. لی جی وون در این سریال نقش جانگ من وول را بازی می کند. زنی غیرقابل پیش بینی و سرسخت که صاحب هتل دل لونا است. اما نکته خاص این هتل این است که فقط از ارواح سرویس می دهد!

بهترین سریال کره ای با اجرای فوق العاده

تولید کنندگان
“تهیه کنندگان” یک درام کمدی محبوب است که برای اولین بار در 15 می 2015 از KBS2 پخش شد. این سریال داستان جالب و مفرح گروهی از کارمندان یک شبکه تلویزیونی را به تصویر می کشد. از درگیری ها و چالش های روزانه گرفته تا روابط عاطفی و مثلث های عشقی که در آنجا شکل می گیرد. لی جی وون (IU) در این سریال نقش خواننده محبوبی به نام سیندی را بازی می کند.

رویای بالا
یکی یکی دیگر از سریال های کره ای محبوبی که لی جی یون آی یو در آن بازی می کند «رویای طولانی» است. این سریال اولین بار در 3 ژانویه 2011 از شبکه KBS2 پخش شد. در این سریال لی جی وون به ایفای نقش می پردازد یکی او نقش یکی از شخصیت های اصلی سریال به نام کیم پیل سوک را بازی می کند. دانش آموزی که همیشه از دنبال کردن علاقه اش به موسیقی دلسرد می شود. این درام کره ای حول محور یک گروه شش نفره از دانش آموزان یک دبیرستان موسیقی می چرخد ​​که آرزوی تبدیل شدن به ستاره های کی پاپ را دارند.

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما