بازتاب آنلاین با ابراز ناراحتی از عدم موفقیت در ساخت «خندوانه» گفت: ساخت یک نمایش نباید تحت تأثیر تغییر مسیر قرار گیرد. او گفت که فیلم «زودپاز» را به پیشنهاد نوید محمدزاده و محسن تنابنده و احتمالا دیر ساخته است. شهریور پیش بینی می شود. در مورد «سن پترزبورگ 2» فقط گفت که هنوز در مرحله بحث است و هنوز قراردادی امضا نکرده اند..

بازتاب آنلاین در گفت و گو با عادل فردوسی پور در برنامه یورو 2024 «فوتبال 360» به نکات مهمی درباره فعالیت های اخیر خود اشاره کرد.

این جوان درباره علاقه اش به ساخت دنباله «خندوانه» گفت: این که نمی توانم «خندوانه» را بسازم ناراحتم می کند، چرا نمی توانم این کار را انجام دهم، چرا شرایط برای کار ما فراهم نیست. اما من واقعاً امیدوارم که تلویزیون، مال ما باشد تا ابد و سینما و تئاتر و موسیقی و… متعلق به هنرمندان و سازندگان آن هاست و مدتی است که دست عده ای است و باید آن را تحویل دهند.

بازتاب آنلاین در استودیو برنامه «فوتبال 360».

او گفت که مدتی است تصمیم گرفته در هیچ فیلم، سریال و برنامه ای کار نکند. تا اینکه ساخت فیلم «زودپاز» را شروع کرد. وی درباره دلیل ساخت این فیلم گفت: تصمیم گرفته بودم کار نکنم. نوید محمدزاده و محسن تنابنده پیشنهاد ساخت زودپز را دادند. کارگردان این پروژه را رها کرده بود. فیلمنامه خوب بود و شرایط مهیا شده بود. برای همین می خواستم کار کنم. فیلم جذابی شده است و اگر اجازه نمایش داده شود; اواخر شهریور “پیش بینی خواهد شد.”

از هفته گذشته چندین خبر در مورد “سن پترزبورگ 2” منتشر شده است. جوان در این برنامه درباره این فیلم نیز توضیح داد: «هنوز برای «سن پترزبورگ 2» قرارداد نبستیم؛ فقط چت کردیم، اگر پیمان قاسم خانی تابستان آینده فیلمنامه را تحویل دهد و بخواند به مرحله اجرا می رسد. “ایده یک خط بسیار جذاب است.”

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :