پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: Rhinoceros

ژانر: درام

انتشار: 2018

نویسنده: علی اصغری-مهرداد کوروش نیا

کارگردان: کیارش اسدی زاده

تعداد فصل: 1

تعداد قسمت ها: 26

بازیگران:

مصطفی زمانی
سارا بهرامی
هدی زین العابدین
بانیپال شومون
پوریا رحیمی سام
پانته آ پناهی
مهدی کوشکی
ستاره پسیان
الهام گرفته
کاظم سیاحی
محمد امین
شراره دولت آبادی
نادر فلاح
مهرداد نیکنام

خلاصه سریال

این سریال پر از بازیگران ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: «5 جوان به دلیل توانایی‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این آغاز دوستی بین آنهاست. چالش کرگدن از یک مافیا بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند.

معرفی سری سایت بازتاب آنلاین کرگدن

در مورد سریال

سریال Rhinoceros یکی از معدود سریال های ایرانی در ژانر اکشن است که هیجان ورزش های هیجان انگیزی مانند پارکور، موتورسیکلت و بوکس را مهار می کند.

کرگدن قرار است یک معمای اکشن باشد که متکی بر سیلی های مداوم به صورت بیننده است. سریالی با شخصیت های متعدد و ماجراهای تو در تو که به روابط داخلی یک باند مواد مخدر مافیایی به دنبال داستان چند ورزشکار جوان می پردازد. علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، فیلمنامه نویسان کرگدنکه قبل از این سریال ممنوع با هم نوشته اند، با همه کاستی ها، کار سختی را به پایان رسانده اند. روابط پیچیده افراد داستان و بازتاب آنلاین شیوه ای نامتعارف برای روایت آن نشان از جسارتی است که نویسندگان در مرحله نگارش به کار برده اند.

بازیگران سریال Rhinoceros.

با این حال، روایت کرگدن آنقدر گیج کننده است که ارائه خلاصه ای قابل درک برای مخاطبی که سریال را ندیده دشوار است. شخصیت‌های عجیب و غریب که برای بیننده ناشناخته هستند و بسیاری از انگیزه‌هایشان تقریباً غیرمنطقی است، گرد هم آمده‌اند تا مجموعه‌ای از رویدادها را پیکربندی کنند. گاهی اتفاقات آنقدر بی ربط هستند که با هیچ چسبی نمی توان آنها را به طرح اصلی وصل کرد. اما شاید نکته اصلی همین باشد. شاید عمدی بوده که بیننده مانند شخصیت های سریال تصویر روشنی از اتفاقات نداشته باشد. گیج و ناامید از پیوند طرح ها و انگیزه شخصیت ها، دیوانگی را تجربه می کند که شخصیت های اصلی داستان از سر می گذرانند.

بازیگران سریال کرگدن.

اگرچه در ابتدا به نظر می رسد که مشکل است کرگدن دوستی و عشق است، اما با مشخص شدن طرح اصلی، مشخص می شود که موضوع اصلی سریال فساد است. فسادی که از طریق بازنمایی کنش های مواد مخدر، روابط درونی و پیامدهای اجتماعی فعالیت آنها تصور می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما