با وجود اصلاح اخیر بازار کریپتو، داگ‌ویف‌هت (WIF) مقاومت خوبی از خود نشان داده و قیمت آن بالای سطح حمایتی ۱.۴۷ دلار باقی مانده است. قیمت WIF توانسته دو بار طی سه هفته از این سطح حمایتی جهش پیدا کند که نشانه‌ دفاع سرسختانه‌ خریداران از این ناحیه است.

به گزارش رمز ارز نیوز، داده‌های پلتفرم زنجیره‌ای لوک‌آن‌چین (Lookonchain) هم نشان می‌دهند که سطح حمایتی ۱.۴۷ دلار در بحبوحه فروش‌ اخیر یک نهنگ همچنان پابرجا مانده است. این نهنگ در اواسط هفته، ۹۰۰,۰۰۰ توکن WIF به ارزش تقریبی ۱.۶۴ میلیون دلار را به صرافی بای‌بیت منتقل کرد.

با این حال، آخرین جهش قیمتی از کف ۱.۴۷ دلاری، توانسته قیمت WIF را طی دو روز ۳۱.۸ درصد افزایش دهد و به ۱.۹۵ دلار برساند. در همین حال، ارزش کل بازار این ارز دیجیتال نیز به ۱.۹۴ میلیارد دلار جهش کرده است.

در همین راستا، تحلیل تکنیکال نمودار ۴ ساعته‌ داگ‌ویف‌هت نیز نشانه‌هایی از یک الگوی برگشتی به نام کف دوقلو را نشان می‌دهد. با پیروی از این الگو، قیمت WIF می‌تواند ۲۱ درصد دیگر افزایش یابد و به سطح ۲.۳۶ دلار برسد. عبور از این مقاومت می‌تواند زمینه‌ رشد بیشتر قیمت تا ۳ دلار را نیز فراهم کند.

با اين حال، بررسی نمودار روزانه نشان می‌دهد كه سطح ۳ دلار با خط روند مقاومت كانالی كه از اواخر مارس تشکیل شده، همسو است. بنابراين، برای تاييد یک برگشت قطعی، خريداران بايد با موفقيت از اين خط روند عبور كنند، در غیر این صورت، داگ‌ويف‌هت ممکن است روند اصلاحی فعلی را ادامه دهد.

در این میان، شکل‌گیری یک کف بالاتر در شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی روزانه، نشان‌دهنده افزايش تقاضا در سطح حمايت ۱.۴۷ دلار است كه پتانسيل برگشت قيمت را تقويت می‌كند.

اما از طرفی، وجود ميانگين‌های متحرک نمايی ۵۰ و ۱۰۰ روزه (EMA-۵۰, ۱۰۰) در اطراف خط گردن ۲.۳۶ دلاری، قدرت این مقاومت را در برابر خريداران افزايش می‌دهد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما