ثبت نام خودرو های وارداتی جانبازان از امروز آغاز شد

از امروز (یکشنبه هفدهم تیر ماه) جانبازانی که قبلاً خودروهای وارداتی سفارش داده اند از طریق سایت سازمان توسعه تجارت برای ثبت سفارش فعال می شوند.

گزارش کردن آخرین ماشین بر اساس سامانه تجارت یکجا، سامانه ثبت سفارش خودرو ایثارگران از امروز (یکشنبه) فقط برای ایثارگرانی که قبلاً درخواست واردات خودرو خود را در سامانه تجارت یکجا اعلام و ثبت کرده بودند، بازگشایی می شود.

شایان ذکر است آغاز فرآیند ثبت سفارش در عملیات تجارت خارجی مستلزم “ثبت پرونده جدید” و اطلاعات مربوط به آن در سامانه جامع تجارت به شرح زیر است.

ثبت نام خودرو های وارداتی جانبازان از امروز آغاز شد

پس از تشکیل پرونده و ثبت اطلاعات لازم، لازم است متقاضیان نکات مربوط به گمرک و حمل و نقل را تکمیل کنند. سپس با ثبت کل مبلغ پیش فاکتور موارد مربوط به امور مالی و بانکی را نهایی کنید.

در مرحله چهارم متقاضی باید با انتخاب گزینه «افزودن محصول» شماره تعرفه خودروی مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را ثبت کند. (لیست اعداد نرخ خودروهای جانبازان در سایت مذکور موجود است.)

پس از جستجوی شماره تعرفه، بررسی وضعیت نمایندگی (ماشین جانبازان – قطعنامه 18) ضروری است. مرداد 1402 هیئت وزیران) انتخاب شود.

در مرحله پنجم باید مدارکی مانند تصویر پیش فاکتور و قرارداد را در قسمت مربوط به اسناد پرونده بارگذاری کنند.

سپس در قسمت مربوط به وضعیت فایل جدید، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید تا وضعیت فایل به وضعیت «جدید» تغییر کند. در این صورت صفحه مربوط به پرونده بسته شده و لازم است از منوی «عملیات خارجی» مجدداً روند و پیگیری پرونده انجام شود.

در نهایت پس از گذراندن مراحل تکمیل پیش نویس، وضعیت جدید، استعلام معیار و استعلام وضعیت، ثبت سفارش خود را تکمیل نمایید.

بر این اساس آنها می توانند درخواست ثبت شده خود را تحت گزینه “نمایش آخرین وضعیت درخواست” مشاهده کنند.

در مرحله دهم درخواست مجوز نمایش داده می شود و سپس وضعیت ثبت به حالت در انتظار مجوز تغییر می کند و موارد مربوط به رد یا تایید آن انجام می شود.

در صورت ثبت نام و صحت اطلاعات، مجوز تایید شده و فرآیند وارد مرحله “آماده سفارش” می شود.

لازم به ذکر است کلیه موارد فوق از طریق اطلاعیه ثبت سفارش در سامانه جامع معاملات و همچنین از طریق این لینک قابل مشاهده می باشد.

زمان ثبت سفارش حضوری از امروز (یکشنبه 17). تیر ماه) از طریق سامانه جامع معاملات ایران به نشانی www.ntsw.ir انجام خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما