جانشینان بیرانوند مشخص شدند

بازتاب آنلاین، باشگاه پرسپولیس به طور جدی مذاکرات محرمانه جدی خود را با سه دروازه بان داخلی و خارجی دنبال می کند.

پس از فسخ یک طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند از سوی سازمان لیگ، پرسپولیس تصمیم گرفت از او شکایت کند و پروژه انتخاب جانشین دروازه بان تیم ملی ایران را پیگیری کند.

آنها ابتدا با توجه به وضعیت قراردادی خود به سراغ اولین و آخرین گزینه داخلی خود رفتند تا با توجه به وجود بند فسخ قرارداد با گل گهر سیرجان، محمدرضا اخباری را برای حضور در این تیم مجاب کنند.

اخباری منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی بیرانوند برای مذاکره نهایی با پرسپولیس است و نمی خواهد در تیمی بازی کند که با حضور بیرانوند احتمال نیمکت نشینی او را بیشتر کند.

از طرفی برای دریافت رضایتنامه باید مبلغ سنگینی را به گل گهر پرداخت کند که با باشگاه سیرجانی وارد مذاکره نشده است.

همچنین باشگاه پرسپولیس با توجه به در اختیار داشتن احمد گوهری پس از یک فصل حضور قرضی در آلومینیوم، تصمیم به جذب دروازه بان دیگری از کشورهای آسیایی یا اروپایی گرفته است.

در واقع با قطعی شدن جدایی بیرانوند اخباری، پرسپولیس گزینه اول خواهد بود و همزمان مذاکرات با دو دروازه بان خارجی نیز با او ادامه دارد تا زمان کمتری برای تعیین دروازه بان های فصل آینده صرف کند. . باید دید تکلیف نهایی بیرانوند با پرسپولیس به کجا می رسد تا آنها بتوانند دروازه بان های خود را جذب کنند.

پیگیری های خبرنگار مهر این نشان می دهد که آنها فقط تا پایان این هفته منتظر عذرخواهی رسمی بیرانوند خواهند بود و سپس به دنبال گزینه های خود خواهند بود و همچنان به شکایت از بیرانوند ادامه می دهند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما