به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین – در فروردین ماه، دیمین شزل ساخت فیلم بعدی خود را با پارامونت نهایی کرد. این فیلم که گفته می شود در زندان می گذرد درام با بودجه متوسط ​​که تا حدودی هم اکشن است توصیف می شود. حالا گفته می شود تولید این فیلم از مهرماه آغاز می شود و در سال 2025 راهی سینماها می شود.

مهر وی نوشت: «بابل» آخرین فیلم شزل بود که با بودجه ای نزدیک به 100 میلیون دلار ساخته شد و 63 میلیون دلار فروخت و در نهایت 87 میلیون دلار به پارامونت ضرر کرد. اما در کمال تعجب این فیلم در فرانسه فیلم موفقی بود و هم منتقدان و هم تماشاگران را به سینماها کشاند.

زیمفر شازل گفت که نگارش فیلمنامه جدیدی را به پایان رسانده اما نمی داند هالیوود پس از شکست «بابل» چگونه از او استقبال خواهد کرد.

شزل به عنوان کارگردان تهیه کننده فیلم های «شلاق»، «لالا لند» و «نخستین مرد» است و باید گفت «بابل» اگرچه مشکلاتی داشت، اما نگاه سینمایی عالی و دیوانه وارش شایسته چنین مخالفتی است. نبود.

این کارگردان 39 ساله که تحصیلات سینمایی خود را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده است، فعالیت رسمی خود را از سال 2008 آغاز کرد.او که در ابتدا بیشتر فیلمنامه های فیلم های ترسناک درجه دو را برای کسب درآمد بازنویسی می کرد، اولین فیلم خود را ساخت. با عنوان «گای و مادلین روی نیمکت پارک» در سال 2009 توانست نامی برای خود دست و پا کند. اولین موفقیت جدی شزل در سال 2014 با فیلم “شلاق” به دست آمد که 5 نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین صدابرداری و بهترین تدوین را دریافت کرد و به جز 2 اول، برنده شد. بقیه جوایز

۲۲۰۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما