آخرین قسمت از فصل دوم “ساداتو” پنجشنبه چهاردهم تیر بر روی پلتفرم Filmo منتشر شد. در مورد برنامه ساداتو و جایگاه آن در بین رقابت های شبکه نمایش داخلی نظرات متفاوتی وجود دارد اما اکثریت بینندگان انتخاب شرکت کنندگان در این مسابقه را از نکات مهم آن می دانند. از بین چهار نفری که در این برنامه حضور دارند، شبنم مقدمی تنها زن گروه است و در اکثر نظرات منتشر شده درباره این مسابقه، یکی یکی از دستاوردهای مهم او محسوب می شود..

به گزارش بازتاب آنلاین، شبنم مقدمی بازیگر پرکار سینما به دلیل تحصیل در رشته موسیقی به جمع دوستان این مسابقه پیوست و همراهی او با محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان اتفاقات خوبی را به همراه داشت.

شبنم مقدمی در دو فصل «ساداتو» ثابت کرد که به آهنگ ها تسلط دارد.

دانش موسیقی | یکی یکی از ویژگی های شبنم مقدادی که او را برای برنامه مذکور مناسب می کند، آشنایی با موسیقی است. او شناخت خوبی از موسیقی ایرانی دارد و ترانه ها و خواننده های زیادی را می شناسد. در واقع اینطور نیست که او فقط به خاطر شهرتش در عرصه بازیگری انتخاب شده باشد. دلایل زیادی برای این انتخاب در نظر گرفته شده است. یکی یکی از مهمترین آنها تسلط بر موسیقی است.

فصل دوم بازی نمایش
شبنم مقدمی تمام تلاش خود را کرد تا تحلیلی درست از جریانات به شرکت کننده حاضر ارائه دهد.

تجزیه و تحلیل دقیق | شبنم مقدمی در حین اجرا با دقت گوش می دهد و به رفتار هر خواننده توجه می کند و مهمتر از همه یادداشت می کند. سعی کنید از دلایل منطقی و محکم برای متقاعد کردن دیگران استفاده کنید. او اغلب نکات مهمی را بیان می کند و خیلی وقت ها نکات مهم و هوشمندانه او بر نوع نگاه شما به دیگران تاثیر می گذارد. درست است که گاهی اوقات اشتباه می کنید و نمی توانید گزینه صحیح را انتخاب کنید، اما معمولا بدون دلیل و منطق رای نمی دهید. اگرچه دلایل او چندان قابل قبول نیست، اما در بیان آنها بسیار جدی است و پایین آمدن از موقعیت خود بسیار دشوار است.

فصل دوم بازی نمایش
شبنم مقدمی در هر قسمت سعی می کرد نگاهی حمایتی به شرکت کننده ارائه دهد.

حمایت | از آنجایی که او تنها زن گروه است، معمولاً نگرش مهربان و حمایتی نسبت به شرکت کنندگان دارد. او با تمام وجود تلاش می کند تا او را راهنمایی کند و به همان اندازه خوشحال می شود که او به گزینه مناسب رای می دهد. اگر شرکت کننده زن باشد از جایش بلند می شود و او را در آغوش می گیرد و این گونه ابراز خوشحالی می کند. وقتی یک شرکت کننده اشتباه حدس می زند، همچنان حمایت خود را نشان می دهد. سعی کنید به فرصت های باقی مانده اشاره کنید و به او امیدوار کنید. او نگرش مادرانه ای نسبت به شرکت کنندگان جوان تر از خود دارد و با دیگران مانند یک خواهر یا دوست صمیمی رفتار می کند. مهر و مهربانی او فضای این بازی را امن تر جلوه می دهد. همچنین رفتار او با دیگر هنرمندان آرام و محترمانه است. مقدمی خیلی زود احساساتی می شود و گاهی در اواسط برنامه شاهد اشک در چشمان او هستیم. همه این موارد این برنامه را به قطب صلح تبدیل کرده است.

فصل دوم بازی نمایش
طنز و بحث شبنم مقدمی با همکارانش خیلی خوب جواب داد.

حس شوخ طبعی | یکی یکی از بزرگترین دلایل موفقیت شبنم مقدمی در این بازی نمایشی، توانایی او در برقراری ارتباط با شرکت کنندگان است. او باعث می شود که اول به او اعتماد کنند. به این موضوع شوخ طبعی و صمیمیت او با دیگران اضافه شده است. رفتار خوبی با سایر همکلاسی ها دارد. مدام با آنها شوخی می کند و حتی گاهی با برخی از هنرمندان شوخی می کند. او اکت های زیادی دارد و بارها برای افزایش هیجان برنامه بلند می شود، روی زمین می ایستد یا با دیگران غیبت می کند. بازیگر بودن شبنم مقدمی و تجربه زیادش در کار طنز خیلی به او کمک کرده است. می توانید با تغییر حالات صورت خود احساسات خود را منتقل کنید یا دیگران را بخندانید. او به سرعت خود را با موضوعات مختلف مسابقه تطبیق می دهد و سعی می کند به اندازه خودش با موضوع هر قسمت کنار بیاید. ویدئوهای جذابی از اجرای او گاهی در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما