سریال Blade Runner 2099 در سرویس استریم Amazon Prime Video در حال تکمیل فهرست بازیگران خود، با چهار بازیگر محبوب دیگر است.

«میشل یئو» و «هانتر شفر»، بازیگران پیش‌تر اعلام‌شده‌ی این سریال علمی-تخیلی، بازیگران دیگری اضافه خواهند شد. «دیمیتری آبولد» و «لوئیس گریبن» که به عنوان بازیگران ثابت حضور خواهند داشت و همچنین «کاتلین رز داونی»، «دنیل ریگبی»، «جانی هریس»، «امی لنکس»، «شیلا آتیم» و «متیو نیدهام» که برای نقش‌های مهمانِ دوره‌ای انتخاب شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


از بازیگران جدید سریال Blade Runner 2099 رونمایی شد

جزئیات دقیق طرح و شخصیت مخفی نگه‌داشته شده است. این سریال پس از رویدادهای بلید رانر اصلی و دنباله آن، بلید رانر 2099 اتفاق می‌افتد. این نمایش در حال حاضر در پراگ در حال فیلمبرداری است و برنامه‌هایی برای فیلمبرداری در بارسلونا نیز وجود دارد. کمپانی Film United مسئولیت تولید در پراگ را بر عهده دارد. «لوئیس گریبن» توسط The Artists Partnership، Strange Town و «مایکل اوئرباخ» مدیریت می‌شود.

«سیلکا لوئیزا» به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند. «کلایتون کروگر» از Scott Free Productions تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود. بنیان‌گذاران Alcon Entertainment، «اندرو کوزوف» و «برودریک جانسون» نیز به همراه رئیس بخش تلویزیونی Alcon، «بن رابرتز»، تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود.

«تام اسپشیالی»، «ریچارد شارکی»، «مایکل گرین»، «سینتیا یورکین»، «فرانک جیوسترا» و «عیسی دیک هکت» نیز تهیه‌کننده اجرایی هستند. «جاناتان ون تولکن» اولین و دومین قسمت را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود.

سریال Blade Runner 2099

«ریدلی اسکات» برای اولین‌بار در نوامبر 2021 اعلام کرد که بلید رانر 2099 در حال ساخت است و آمازون در فوریه 2022 اعلام کرد که این سریال در حال توسعه در این پلتفرم است. سریال بلید رانر رسما در سپتامبر 2022 چراغ سبز گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال بلید رانر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما