هان هه جین متولد 27 اکتبر 1981 یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که در سال 2005 با بازی در نقش یک بیوه جوان در سریال تلویزیونی موفق “قوی آدامس باش” به شهرت رسید. یکی از برجسته ترین کارهای هه جین بازی او در نقش سوسانو در حماسه تاریخی “جومونگ” است که شهرت بین المللی برای او به ارمغان آورد.

به گزارش فرادید، ایفای نقش اولین پزشک زن کره ای با مهارت های پزشکی غربی در سریال «جائه جونگ وون» نیز از نکات مهم کارنامه هان های جین به حساب می آید. در اینجا لیستی از بهترین سریال هایی که هان های جین در آنها بازی کرده است را مشاهده می کنید. سریال هایی که شاید مخاطبان ایرانی کمتر با آن ها آشنا باشند.

1. قوی باش، گوم به زودی (2005)

گوم سون

این سریال درباره دختر جوانی به نام گوم سان است که چند روز پس از ازدواج شوهرش را در یک تصادف رانندگی از دست می دهد. پس از آن، گوم سان به خانه خانواده شوهرش نقل مکان می کند و پسری به دنیا می آورد. حالا او باید کارهای مختلف را امتحان کند تا گذران زندگی کند. هان هه جین نقش شخصیت اصلی این سریال را بازی می کند. شخصیتی که قدرت و پشتکارش در برابر مشکلات زندگی الهام بخش تماشاگر شد و هه جین محبوبیت و شهرت زیادی به ارمغان آورد.

2. Jaejoongwon (بیمارستان جهانی) (2010)

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

این درام اریچی ما را به سال 1885 می برد. زمانی که یک مبلغ آمریکایی با تایید امپراتور بیمارستان و دانشگاه پزشکی با ویژگی های غربی در کره تاسیس می کند. این مبلغ به عنوان اولین رئیس بیمارستان 16 دانشجوی جوان را برای دوره های آموزشی پزشکی می پذیرد. این سریال داستان تحصیل و پیشرفت این دانش آموزان را دنبال می کند. یکی در میان این دانشجویان، یو سئوک ران (با بازی هان هه جین) است که اولین پزشک زن در کره می شود که در پزشکی غربی تسلط پیدا کرده است.

3. پرندگان خار (2011)

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

سئو جونگ اون (با بازی هان هه جین) بازیگر ناشناسی است که آرزوی ستاره شدن را دارد. او در یک یتیم خانه بزرگ شده است و نمی داند والدینش چه کسانی هستند. جونگ اون امیدوار است که اگر به یک ستاره مشهور تبدیل شود، بتواند مادر واقعی خود را پیدا کند.

4. سندرم (2012)

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

سندرم یک درام پزشکی است که در دنیای جراحی مغز و اعصاب اتفاق می افتد. Lee Hae-joo (با بازی Han Hae-jin) یک رزیدنت سال اول است که در زمینه جراحی مغز و اعصاب تخصص دارد. او از یک دانشکده پزشکی معتبر فارغ التحصیل نشد، اما مصمم است که بهترین جراح مغز و اعصاب شود. چا یو ووک (با بازی سونگ چانگ یی) نیز سال اول رزیدنت جراحی مغز و اعصاب است. اما برخلاف هه جو، چا یو ووک از بهترین دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شد و همچنین نوه رئیس هیئت مدیره بیمارستان است. کانگ یون هیون (پارک گان هیونگ) همچنین رئیس دستیاران جراحی مغز و اعصاب است. داستان اصلی این سریال یک مثلث عشقی بین این سه نفر است.

5. وکیل طلاق شین (2023)

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

شین سونگ هان (با بازی چو سونگ وو) پیانو خواند و در دانشگاه موسیقی آلمان استاد شد. اما پس از شنیدن اخبار تکان دهنده، سونگ هان حرفه موسیقی خود را رها می کند و به کره باز می گردد تا وکیل طلاق شود تا حقایق خاصی را در مورد زندگی خود کشف کند. شین سونگ هان با مشتریانش که داستان های ناگوار مختلفی دارند مقابله می کند و از آنها دفاع می کند. در حین انجام این کار، او به حقیقتی که در جستجوی آن بوده است نزدیک می شود. هان هه جین در این سریال نقش یک مجری رادیویی را بازی می کند که به دلیل مشکلات خانوادگی تبدیل به یک فاحشه می شود. یکی شین یکی از مشتریان وکیل می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما