از دوشنبه 28 ام خرداد در ماه 1403 سامانه ثبت نام وام بازنشستگان باز شد و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانستند برای دریافت وام ضروری 30 میلیون تومانی ثبت نام کنند.

به گزارش مانیبان، شرایط دریافت وام قرض الحسنه برای بازنشستگان، داشتن 20 سال سابقه پرداخت بیمه به بالا، مستمری دریافتی حداکثر 30 میلیون تومان، سن 50 تا 78 سال، نداشتن بلوک حساب، دارایی است. یک تلفن همراه. به نام متقاضی، عدم سابقه چک بلامحل، عدم وجود بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (برای متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، در 3 مورد اخیر از خدمات مشابه استفاده نشده است. سال، و دارای موجودی کافی در حساب بانکی فرد به مبلغ 100 هزار تومان باشد.

بر اساس این گزارش، برای بازنشستگان و مستمری بگیران ساکن در تمامی شهرهای کشور در این مرحله از پرداخت تسهیلات، بر اساس تعداد مستمری بگیران هر شهر که مددکاران اجتماعی برای دریافت وام مراجعه می کنند و آن ها سهمیه تعیین شده است. کسانی که موفق به دریافت تسهیلات ذکر شده در این مرحله نشدند در صورت داشتن شرایط می توانند مجددا درخواست خود را در مراحل بعدی ثبت کنند که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

روابط عمومی صندوق تامین اجتماعی نیز اعلام کرده است که بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه به هیچ مجموعه ای ندارند و فقط باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا سوال. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید به صورت 24 ساعته با شماره گیری 1420 با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

امروز ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی آغاز شد. مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند از امروز برای دریافت وام ضروری ثبت نام کنند.

بازنشستگان تهرانی می توانند از امروز برای دریافت وام 30 میلیون تومانی اقدام کنند. ثبت نام وام از طریق سامانه و حضوری انجام می شود.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرده است: پیش ثبت نام در سایت به معنای دریافت قطعی وام نیست و وام های مردم منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون مستمری بگیران صرفا می باشد. پیش ثبت نام”.

ظاهرا اولویت با بازنشستگانی است که هنوز وام لازم را دریافت نکرده اند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما