مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت وام های 30 میلیونی به 19 هزار و 100 نفر از امروز گفت: بر اساس تعامل با بانک مقرر شد به جای پرداخت وام به 28 هزار نفر، دریافتی در هر دوره 62000 نفر وام.

به گزارش ایسنا، یاسر گریوانی درباره مشکلات سالمندان در کشور گفت: طبق روال قبلی در صندوق بازنشستگی کشوری خدماتی مانند وام، بسته اجتماعی و استفاده از تورهای مسافرتی برای سالمندان ارائه شده است. اما به دلیل انقضای قرارداد یا ضعف مالی، تمامی بسته ها بلااستفاده ماندند. سال گذشته بازنگری در این روند انجام شد و بسته هایی که ظاهراً هیچ سودی برای مستمری بگیران نداشت حذف شدند. برخی از آنها همچنان از خرید در فروشگاه های زنجیره ای سود می بردند.

وی افزود: در حال حاضر برخی خدمات با چند شاخص ارائه می شود. 31 استان باید شامل و تحت پوشش قرار گیرند زیرا تا حدی مشاهده شد که در برخی از استان ها خدمات ارائه شده است. همچنین سوگیری مزیت را از استان کم برخوردار به مرکز هدایت کرده ایم. وام ضروری 30 میلیون تومانی از امروز به 19 هزار و 100 نفر پرداخت می شود.

گریوانی در گفت و گوی رادیویی توضیح داد: در گذشته درخواست های زیادی برای دریافت این وام انجام شد و بازنشستگان سال ها منتظر دریافت این وام بودند و کمیته تسهیلات، خدمات و وام تشکیل شد و آیین نامه جدیدی ایجاد شد. سال گذشته حدود 190000 نفر وام دریافت کردند. سال گذشته از 824 هزار نفر ثبت نام شده در نوبت به 200 هزار نفر وام پرداخت شد. از 624000 نفر، کسانی که به نماینده مجلس دسترسی داشتند توانستند وام خود را دریافت کنند.

مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص 107 هزار وام اول 624 هزار نفر خاطرنشان کرد: خط قرمز بازپرداخت وام این بود که تنها 107 هزار نفر وام دریافت می کردند که تعدادی از آنها در ماه گذشته و برخی فردا و فردا وام دریافت می کنند. بعد از.

بر اساس تعامل با هر بانک مقرر شد به جای پرداخت وام به 28 هزار نفر در هر دوره، 62 هزار نفر وام دریافت کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما