ondo finance partners with drift for rwa integration will ondo price rally RAMZARZ min

اوندو فایننس (Ondo Finance) قصد دارد طی همکاری جدید خود با پروتکل دریفت (Drift Protocol)، امکان ادغام توکن‌های دارایی‌های دنیای‌ واقعی (RWA) در شبکه سولانا را فراهم کند.

به گزارش رمزارز نیوز، هدف این مشارکت، تقویت معاملات و بازارهای سرمایه به واسطه استفاده از استیبل کوین USDY به عنوان دارایی وثیقه در پلتفرم دریفت است. این اولین باری است که این استیبل‌کوین به عنوان وثیقه در پلتفرمی که بر قراردادهای دائمی تمرکز دارد، پذیرفته می‌شود.

سیندی لیو، یکی از بنیانگذاران دریفت پروتکل عنوان کرد که «اوندو شریکی عالی برای ما محسوب می‌شود. قصد داریم از طریق این مشارکت، یک پلتفرم معاملاتی ایجاد کنیم که افراد بتوانند در آن از هر دارایی به عنوان وثیقه استفاده نمایند.»

این یکپارچه‌سازی، کاربران دریفت را قادر می‌سازد تا از USDY برای معاملات مارجین و استقراض استفاده کنند که باعث افزایش حجم معاملات و نقدینگی پلتفرم خواهد شد.

علاوه بر این، طی این همکاری، توکن‌های RWA بیشتری به فضای دیفای وارد خواهند شد که در نتیجه آن، تنوع و قابلیت اطمینان وثیقه‌ای که معامله‌گران می‌توانند استفاده کنند، افزایش خواهد یافت.

در پی انتشار خبر این همکاری، قیمت توکن ONDO طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۰ درصدی به ۱.۲۲ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۶۸۹ میلیارد دلار رسیده است.

حجم معاملات این توکن نیز با رشدی ۶ درصدی به بیش از ۳۸۲ میلیون دلار افزایش یافته است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما