به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، نشست آموزشی بصیرتی «بررسی مسائل انتخاباتی» به همت کانون بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. و با حضور اجتماع اساتید بسیجی و نمایندگان طلاب و روحانیون در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار جوانی با یادآوری یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت، دوران کنونی را دوران جهاد مستمر دانست و افزود: دشمن در حال انجام جنگ مشترک مستمر است. نبرد 45 ساله جبهه انقلاب اسلامی با نظام حاکم که امروز جبهه نور به فضل الهی و برخلاف تصور دشمن در جایگاه برتر قرار دارد.

او موضوع محیط بین المللی و انتخابات در قرن هشتم را مورد بحث قرار داد تیر وی توضیح داد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی به دلیل نگاه دینی و ولایی به نقش مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از سوی دیگر رئیس جمهور به عنوان نفر دوم کشور از اختیارات بالایی برخوردار است. “

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنچه اهمیت انتخابات از جمله انتخابات پیش رو را چند برابر کرده است، وضعیتی است که در سطح ملی و ملی و همچنین در سطح منطقه ای و بین المللی مبارزاتی با آن مواجه هستیم. نظام اسلامی با حاکمیت اهمیت خاصی پیدا کرده است. بنابراین دشمنان ما به دلیل شکست‌های سنگین و ناتوانی در مقابله در برخی عرصه‌ها، امیدوارند نظام اسلامی را با چالش‌هایی از درون مقابله کنند و از طریق این چالش‌ها، حرکت انقلاب را کند کرده و در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کنند. نمی توانند به اهداف آن برسند.

وی با بیان اینکه اگرچه بخشی از جامعه در برخی از بخش‌های اقتصادی تحت فشار است، اما جمهوری اسلامی می‌تواند در گفتمان در برابر نظام حقوقی و الحاد پیروز شود، گفت: آینده بسیار امیدوارکننده است. همانطور که در تبیین گام دوم انقلاب تحت عنوان تمدن اسلامی و بسترسازی برای ظهور آن آمده است.

سردار جوانی افزود: یکی از پیش نیازهای ایجاد تمدن اسلامی، نابودی اسرائیل است، زیرا وحدت امت اسلامی، پیش نیاز روشن ایجاد تمدن اسلامی است و آنچه بر الاقصی آمده است. هشت ماه گذشته – عملیات طوفان به نظر می رسد چندین دهه را پشت سر گذاشته ایم که رهبر معظم انقلاب در 23 خرداد فرمودند: طوفان الاقصی نیاز زمان ما بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صحنه غزه یک فاجعه و دردناک است، اما این مقاومت در حال تغییر جهان است، همانطور که رهبری در پیام خود به دانشجویان آمریکایی فرمودند: «شما در سمت راست تاریخ هستید». که اوضاع در حال تغییر است و تاریخ در حال تغییر است و این تغییر به نفع جبهه توحید است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حاضران در این جلسه گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و دشمن توجه ویژه ای به قم برای حمله به انقلاب دارد، از این رو کانون بسیج اساتید وظایف سختی دارد. ”

سردار جوانی با طرح این سوال که از نظر دشمن، انتخابات میدان مبارزه با جمهوریت است در حالی که انتخابات برای ما فرصت است. پس چگونه میان آنها جمع شویم، فرمود: یکی یکی از حوزه هایی که حامیان استان در آن سرشماری می شود، صحنه انتخابات است و از سوی دیگر کیفیت انتخاب نیز مهم است: منتخبان هر چه بهتر، آماده و توانمندتر باشند، بهتر استان را همراهی می کنند. برای پیشبرد انقلاب و رفع موانع، اما در غیر این صورت چالش برانگیز است. چه بسا بنی صدر چنان تجربه تلخی داشته باشد و شهید رجایی در مقام ریاست جمهوری چنان بدرخشد که جاودانه بماند.

وی تصریح کرد: انتخاب خروجی او دو چیز می تواند باشد; اولاً تبدیل به عامل قدرت آفرین می شود و ثانیاً عامل ایجاد چالش می شود زیرا دشمن تلاش می کند عوامل قوت ما را از بین ببرد و عوامل ضعف را تقویت کند، اما ملتی که قوی است حرکت می کند و امروز جبهه مقاومت به قدرت ایران نیاز دارد، لذا سعی در تضعیف جمهوری اسلامی دارند.

سردار جوانی افزود: در چنین شرایطی نگاه دشمن به انتخابات ما به گونه ای است که نتیجه آن می تواند یا زمینه ساز جبهه مقاومت باشد و یا جبهه مقاومت را با مشکل مواجه کند زیرا دولت هایی داشته ایم که نگاه سیاست خارجی آنها نبوده است. همان.» بنابراین انتخاب هشتم تیر این می تواند عامل تولید برق برای سیستم باشد، اما می تواند از راه های دیگر نیز باشد زیرا دشمن نیز تلاش می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «انتخابات باید به یک رویداد تکمیلی تبدیل شود»، گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات باید تکمیل شود و برای چنین کاری شبهه دشمن ایجاد شود. بیدار شده است، شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی باید حذف شود. او پاسخ داد که این امر باعث شک و تردید می شود و بنابراین نیاز به توضیح دارد.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: انتخابات مساعد جنبه مهم این مشارکت است و بعد دیگر انتخاب فرد اصلح است.

وی اظهار داشت: سه انتخابات اخیر برای کشور ما خوب بوده است نبود وی ادامه داد: این مشکل طمع دشمن برای ایجاد اخلال به دنبال داشته است، یعنی وقتی دشمن حضور مردم را کم می بیند وسوسه ایجاد چالش می کند و می توان مسئولین را در مجلس شناسایی کرد یا در دولت، بدون حمایت مردم.

سردار جوانی با بیان اینکه حماسه بدرق زمینه های مناسبی برای افشای برخی حقایق ایجاد کرد، گفت: این حادثه باعث شد مردم حیله گری دشمن را بهتر درک کنند و نگاهشان به شهید رئیسی تغییر کند.

وی افزود: نکته دوم کیفیت تصمیم گیری است که رهبر معظم انقلاب بیان کردند: اگر ملت ایران بخواهد در این شرایط بغرنج از منافع ملی و عمق استراتژیک خود در منطقه حفاظت کند، نیاز به رئیس جمهور فعال و سازنده دارد. که معتقد به مبانی اسلامی است، زیرا اگر در گذشته نگاه کنیم، گروه ها و احزابی بودند که روزگاری در مقام قدرت بودند و آنچنان که لازم بود به حرکت انقلاب سرعت نمی دادند و گاه سعی در تغییر مسیر داشتند.

27.27.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :