اخبار روز سینما

اطلاعیه مهم فیلمو به مردم: گول نخورید!


طبق اخبار شما: شبکه نمایش خانگی پس از جستجوها و پرسش های مکرر به دست اندرکاران و بینندگان خود اعلام می کند که پلتفرمی با نام «فیلمیوم» که آگاهانه و عمدا از برند «فیلیمو» سوء استفاده می کند، ارتباطی با «فیلیمو» ندارد. هیچ برند و پلتفرمی ندارد.

مایه تاسف است که “ساترا” با عدم تعهد و بی تجربگی کامل، مجوز فعالیت رسمی و کتبی را برای این شرکت صادر کرد و در پاسخ به شکایات، درخواست‌های عمومی و گزارش‌های مکتوب ما، بی‌تفاوت به آن توجهی نکرد و فیلیمو را به اشتباه انداخت. و فیلیمیوم تهیه کننده نمی داند!

تاکنون بیش از 30 هزار تماس به دلیل خطای پرداخت و خطا در تشخیص برند فیلیمو و فیلیمو با مرکز تماس فیلیمو گرفته شده است و بارها از کاربران سوء استفاده شده است، نهاد نظارتی جرات اعتراف به این اشتباه را دارد. خطا در اعطای مجوز و جلوگیری از آسیب، حق اعتراض ده ها هزار کاربر را ندارد.

از شما مردم و بینندگان فیلمو خواهشمندیم مراقب باشید و فریب تخفیف های 84 درصدی این شرکت معیوب را در پیامک ها یا تبلیغات دیجیتالی نخورید.

در این مورد همچنان متاسفیم که علیرغم پیگیری های قانونی از مراجع ذیصلاح – چون رسیدن به نتیجه زمان بر است – فیلمو کاری جز اطلاع رسانی ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا