اخبار روز

شکست اسرائیل در کمیته حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل

انتخاب اعضای کمیته حقوق افراد دارای معلولیت در نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام شد و نمایندگان کشورهای مختلف به بررسی و انتخاب اعضای جدید این کمیته پرداختند. در این انتخابات رژیم صهیونیستی که به عنوان کاندیدای عضویت در این کمیته معرفی شده بود، موفق به کسب آرای لازم نشد و در نهایت از عضویت در کمیته حقوق افراد دارای معلولیت منع شد.

رژیم صهیونیستی در انتخاب اعضای کمیته حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل شکست خورد.

به گزارش تسنیم، انتخاب اعضای کمیته حقوق افراد دارای معلولیت در نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام شد و نمایندگان کشورهای مختلف به بررسی و انتخاب اعضای جدید این کمیته پرداختند. در این انتخابات رژیم صهیونیستی که به عنوان کاندیدای عضویت در این کمیته معرفی شده بود، موفق به کسب آرای لازم نشد و در نهایت از عضویت در کمیته حقوق افراد دارای معلولیت منع شد.

برای رژیم صهیونیستی که همواره متهم به نقض حقوق بشر و حقوق افراد دارای معلولیت بوده است، این شکست نشانه دیگری از عدم مقبولیت و مشروعیت جهانی است. جامعه جهانی با این اقدام نشان داد که نمی تواند جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین های اشغالی را نادیده بگیرد. حملات وحشیانه و بی رحمانه به مردم بی گناه غزه اعم از زنان، کودکان و افراد دارای معلولیت بخشی از کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی است که همواره مورد اعتراض و محکومیت بین المللی بوده است.

انتخابات اخیر نشان داد که جامعه جهانی توجه روزافزون به مسائل حقوق بشر و احترام به حقوق افراد دارای معلولیت دارد و اقدامات جدی برای جلوگیری از نقض این حقوق انجام می دهد. جمهوری اسلامی ایران به دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت ادامه خواهد داد و از تلاش های جامعه جهانی در این زمینه استقبال می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا