اخبار روز سینما

بیوگرافی و بیوگرافی جواهریان/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: جواهریان نگار

تاریخ تولد: 22 دی 1361 در تهران

همسر: بازتاب آنلاین

فرزند: دختری به نام نوردخت

سالهای فعالیت: از سال 1377 تا کنون

زندگی شخصی جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 ساله. دی وی در سال 1361 در تهران به دنیا آمد.

جواهریان منکر کودکی

دوران کودکی نگار جواهریان در کنار دو خواهرش نگین و نازنین

این بازیگر تحصیلات خود را در رشته طراحی لباس ادامه داد و مدرک تحصیلی او لیسانس این رشته است.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه خاصی که به تئاتر و دنیای نمایش داشت همیشه همراه خانواده به تئاتر می رفت. یکی او از سهامداران سینمای تهران بود.

نگار جواهریان و پدرش

عکسی از نگار جواهریان و پدرش.

پدر نگار جواهریان در ششم مهرماه 96 پس از مدتی تحمل بیماری درگذشت و نگار جواهریان که به شدت به پدرش وابسته بود در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر، خواهر و بسیاری از اقوامش در مونترال کانادا زندگی می کنند.

نویسنده ازدواج جواهری

نگار جواهریان همسر بازتاب آنلاین بازیگر کشورمان است که در سال 95 جشن ازدواج خود را با بازتاب آنلاین برگزار کرد.

نگار جواهریان و همسرش

نگار جواهریان و همسرش بازتاب آنلاین

این بانوی هنرمند همسر سوم بازتاب آنلاین است و جشن عروسی وی با حضور چند هنرمند در یونان برگزار شد.

شایعه جدایی نگار جواهریان و بازتاب آنلاین

ازدواج نگار جواهریان و بازتاب آنلاین مانند بسیاری از هنرمندان دیگر حد و مرزی ندارد نبود و شایعاتی در مورد زندگی این زوج شکل می گرفت و خبرهایی مبنی بر جدایی آنها منتشر می شد که این روند با انتشار عکسی از این زوج به پایان رسید.

نگار جواهریان و رامبد جوان

بازتاب آنلاین همسر نگار جواهریان در یک برنامه درباره صحبت از حریم زندگی خود گفت:

من دوست ندارم در رسانه ملی در مورد زندگی خصوصی ام صحبت کنم، اگر می خواستم صحبت کنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی از من در مورد زندگی خصوصی ام بپرسد. زندگی من مال من است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده مربوط به من و افراد زندگی من است و نه بیشتر.

فرزند نگار جواهریان و بازتاب آنلاین

اسفند 1377 بود که نگار جواهریان در حین حضور در مراسمی به بارداری خود اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط بازتاب آنلاین تایید شد و آخرین روزهای تیرماه 1377 بود که سپند امیرسلیمانی او از تولد دختر این زوج هنرمند خبر داد و سپس بازتاب آنلاین پستی درباره پدر شدن نوشت.

مسافر بعید جواهری به مناسبت تولد پسرش

بازتاب آنلاین پس از پایان فصل ششم خندوانه فروردین در سال 1377 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر بازتاب آنلاین و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.

در ابتدا خیلی ها فکر می کردند این زوج برای اکران قانون مورفی به کانادا رفته اند، اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و به حاشیه راندن بازتاب آنلاین اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا فقط برای اکران بوده است. . قانون مورفی اینطور نیست و مشخص شد که بچنگر جواهریان و بازتاب آنلاین در کانادا متولد شده اند.

اتفاقات تولد نگار جواهریان و دختر بازتاب آنلاین تا آنجا پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: مادر، خواهر و بستگان نگار جواهریان در کانادا زندگی می کنند و بسیار طبیعی است که یک دختر بخواهد هنگام زایمان در کنار خانواده خود باشد و از قضاوت های نابجای مردم گله مند باشد.

آغاز کار بازیگری نگار جواهریان.

نگار جواهریان بازیگری را از 14 سالگی با حضور در مدرسه هنر و ادبیات کودک آغاز کرد و برای اولین بار در 15 سالگی با حضور در تئاتر شهر نگاه جدی تری به دنیای بازیگری شکل داد.

نگار جواهریان در اولین تجربه بازیگری خود در سینما در سال 1359 در فیلم من ترانه 15 سال دارم ساخته رسول صدر عاملی جلوی دوربین رفت.

این بانوی هنرمند در فیلم من 15 ساله در نقش مریم بازی کرد و در اولین تجربه بازیگری خود با ترانه علیدوستی او در این فیلم همبازی بود.

آهنگ نگار جواهریان و علیدوستی

آهنگ علیدوستی و نگار جواهریان در آهنگ من 15 سالمه.

سایر فعالیت های جواهرسازان

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری به روزنامه نگاری و عکاسی نیز پرداخته است.

این هنرمند در زمینه ترجمه نیز فعالیت داشته و اثر خیانت هارولد پینتر را با همکاری تینوش نظامجو ترجمه کرده و در آهنگ تبلیغاتی فیلم بوسیدن روی ماه نیز همکاری داشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا