اخبار روز سینما جهان

مل بروکس یکی از ۴ چهره خاص سینمای جهان شد/ جایزه برای گزارش غزه

گزارش کردن بازتاب آنلاین – در مراسم اهدای جوایز پی بادی، مل بروکس به همراه کوئینتا برانسون و «پیشتازان فضا» بیش از 34 جایزه دریافت کردند که به تولیدات تلویزیونی، پادکست ها و رسانه های دیجیتال تعلق گرفت.

مهر نوشت: مل بروکس با دریافت جایزه افتخاری پی بادی، EGOT خود را به PEGOT ارتقا داد و پس از باربارا استرایسند، ریتا مورنو و مایک نیکولز، چهارمین فردی شد که جایزه پی بادی، امی، گرمی، اسکار و تونی را دریافت کرد. در این مراسم بیلی کریستال این جایزه را به بروکس اهدا کرد.

کریستال به جمعیت گفت: «مل نابغه‌ای است که معتقد است کمدی باید مرزها را جابجا کند، تابوهای اجتماعی را به چالش بکشد و حتی در صورت لزوم کمی مبتذل باشد». و با مل، اغلب برای آن نامیده می شود. وی افزود: مل یکی این یکی از دلایل بزرگ ورود من به دنیای کمدی است و نبوغ بی باک و طنز مرزی او از روز اول چراغ راهنمای من بود.

وی تاکید کرد: مل بیش از 70 سال است که ما را سرگرم کرده است. فقط می خواهم از شما بپرسم بدون او کجا بودیم؟

بروکس در سخنرانی خود به شوخی گفت که مطمئن نیست جایزه Peabody برای چه چیزی دریافت شده است. برای ظاهر خوب یا مهارت در دنیای الکترونیک؟

وی در ادامه شوخی خود با بیان اینکه دوست دارم بگویم با تواضع این جایزه را پذیرفتم، افزود: اما من متواضع نیستم… تواضع در دایره لغات من نیست. تعدادی از چهره های برجسته و شایسته قبلاً این جایزه را برده اند و اکنون احساس می کنم که شما واقعاً من را می خواهید. ادامه او که شامل این بود که اینها کسانی هستند که به رستوران های خوب می روند، خنده بلند جمعیت را به همراه داشت. و این کمدین در پایان سخنان خود اعلام کرد: این قول را به مسئولان جایزه دادم یکی نفروختن

رویداد Peabody برای اولین بار به جای نیویورک در لس آنجلس برگزار شد و در حالی که برنامه حضوری از سال 2020 به دلیل ویروس کرونا و سپس اعتصاب نویسندگان در سال گذشته برگزار نشده بود، به مسیر خود بازگشت. سال

در این مراسم 34 جایزه برای برنامه های تلویزیونی، رادیو/پادکست و رسانه دیجیتال اهدا شد و سریال های «خرس»، «آخرین ما» و «سگ انبار» از برگزیدگان تلویزیون بودند.

روزنامه نگاری و پادکست های برنده جوایز برای موضوعات بسیار جدی تر، از جمله سیاست، نژادپرستی و جنگ در اوکراین و غزه، برنده این جایزه شدند و فعال فلسطینی بیسان اودا جایزه Peabody را برای گزارش تصویری خود دریافت کرد، “این بیسان از غزه و من است. او دریافت کرد: من هنوز زنده هستم. او در فیلم های خود که از مناطق جنگی ارسال کرده است، لحظه به لحظه وضعیت را به تصویر کشیده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا