اخبار روز

همستر چه زمانی Combat برای فروش در دسترس خواهد بود؟/ ویدیو را تماشا کنید


به گزارش مانی بان، این روزها سر زدن بی وقفه صفحات تلفن همراه به امید کسب درآمد در بین بسیاری از کاربران تلگرام رایج شده است. اما لازم به ذکر است که تبدیل این ارزهای مجازی به پول مستلزم درج آن در صرافی های ارز دیجیتال است. بر اساس نقشه راه منتشر شده در وب سایت رسمی این پروژه در جولای 2024، یعنی در دوره میانی تیر تا وسط مرداد نمادین همستر این مبارزه در صرافی های ارز دیجیتال ظاهر می شود. پس از این لیست، کاربران می توانند با انتقال توکن های خود به صرافی ها، معامله این ارزهای مجازی را آغاز کنند.

آنچه بسیاری از کاربران را امیدوار کرده است، احتمال وقوع چنین سرنوشتی است. نات کوین و این بازی است. قیمت نات کوین در ابتدای معاملات در بورس ها 0.0068 دلار اعلام شد. نات کوین در نهایت توانست به رکورد قیمت 0.02 دلار دست یابد.

لازم به ذکر است که تکرار این سوال در رابطه با همستر این مسابقه ممکن است هرگز اتفاق نیفتد و بنابراین باید تا پایان لیست منتظر بمانید. همستر قیمت آن باید در صرافی ها مشخص شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا