اخبار روز سینما

«انگری بردز» بازگشته است







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از ددلاین، انیمیشن سینمایی «پرندگان خشمگین 3» در دست ساخت است.

قسمت سوم Red and Chuck، جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) از تد لاسو و جاش گاد (Frozen) را بازگردانده است.

اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، فیلم سوم به دلیل موفقیت دو فیلم اول پرندگان خشمگین بود که در مجموع بیش از نیم میلیارد نسخه در سراسر جهان فروختند.

سونی شریک توزیع دو فیلم اول بود که بر اساس بازی های محبوبی به همین نام ساخته شده بودند.

سومین فیلم را جان رایس کارگردانی خواهد کرد که دومین فیلم «پرندگان خشمگین» را کارگردانی کرده است. فیلمنامه توسط توروپ ون اورمان، نویسنده فیلم دوم نوشته خواهد شد که در کنار Toro Nakahara از Sonic the Hedgehog، تهیه کننده اجرایی نیز خواهد بود.

«پرندگان خشمگین» اولین بار در سال 2016 به کارگردانی کلی کایتیس و فرگال ریلی اکران شد. این فیلم بر اساس بازی های ویدیویی به همین نام ساخته شده و در کنار جیسون سودیکیس و جاش گد، دنی مک براید، بیل هدر، مایا رودولف و پیتر دینکلیج نیز در این فیلم حضور داشتند. دنباله این فیلم نیز در سال 2019 اکران شد.

شخصیت اصلی این فیلم ها درباره رد، پرنده ای مهربان و صادق است که مشکل بزرگی دارد، خیلی زود عصبانی می شود و همه چیز را به هم می ریزد. به دستور شهردار مجبور می شود در کلاس های مدیریت خشم بعد از مدرسه شرکت کند و در آنجا دوستان خوبی پیدا می کند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا