اخبار روز

خانه سعید جلیلی چند متر است؟ / برای پسرم سهام خریدم / کوهنوردی و شنا می روم / عجیب است که اینستاگرام باز است و توییتر بسته است

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سعید جلیلی ع یکی شورای نگهبان از شش نامزد نهایی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صلاحیت آنها را تایید کرده است.

وی که در سال 1400 و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جزو 7 کاندیدای نهایی بود، پس از شرکت در مناظره ها و تبلیغات به نفع ابراهیم رئیسی انصراف داد.

سعید جلیلی درباره زندگی شخصی خود در خرداد ماه 1400 و در زمان تبلیغات کاندیداها گفت: 56 سال سن دارم و در 27 سالگی ازدواج کردم. فرزندی دارم که در رشته مهندسی برق می خواند. محل سکونت من تهران است و خانه ام 125 متر است اما الان در خانه موسسه زندگی می کنیم چون بزرگتر است. ماشین من پراید است. شما باید از همسرم در مورد ویژگی های خوب من بپرسید.

وی درباره فیلتر توییتر تاکید کرد: برای من عجیب است که اینستاگرام باز است و توییتر بسته است. البته همه نمی خواهند فضای مجازی به جامعه آسیب بزند.

جلیلی ادامه داد: من کارمند وزارت خارجه هستم و بیمه من بیمه کارمندان است.

وی درباره بورس گفت: من خودم تا به حال در بورس سرمایه گذاری نکرده ام اما در سال 82 که پسرم کوچک بود یک و نیم میلیون سهم برای او در بورس خریدیم و نمی دانم کجاست. الان آنها را گرفت در سال 1359 یک میلیون تومان وام گرفتم.

جلیلی افزود: در مشهد معمولا از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنم اما در تهران بیشتر از ماشین شخصی خودم استفاده می کنم.

وی تصریح کرد: عمدتاً کوهنوردی و شنا می کنم. دارآباد آخرین جایی بود که برای کوهنوردی رفتم.

نظر جلیلی در مورد سن ایده آل برای ازدواج این بود: پسران و دخترانی که از نظر فیزیولوژیکی و اجتماعی به سن بلوغ می رسند و احساس نیاز به ازدواج می کنند باید مورد توجه قرار گیرند. من در 28 سالگی ازدواج کردم و پسرم الان 25 ساله است و گفتم همیشه حاضریم اگر بخواهد شرایط ازدواج را به او ارائه دهیم.

27218

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا