یک هفته از پخش آخرین قسمت «اسکار» مهران مدیری و دوستانش می گذرد. این رئالیتی شو علیرغم ضعف ها و انتقاداتی که داشت توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و رقابت جدیدی را به نمایش بگذارد. محور اصلی این مسابقه خود مدیریتی بود. او به تنهایی هم مجری و هم مجری بود و مسابقه را قضاوت می کرد و امتیاز می داد. اتفاقی که برخی آن را پسندیدند و برخی دیگر آن را منطقی، حرفه ای و منصفانه نمی دانستند..

به گزارش بازتاب آنلاین، رئالیتی شو «اسکار» هفته گذشته پس از شش قسمت به پایان رسید. این رئالیتی شو جدید توسط مهران مدیری اجرا شد که در زمان پخش با استقبال خوبی روبرو شد. این اولین مسابقه مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی بود.

در نمایش رئالیتی “اسکار” هیچ قانون و مقرراتی برای گلزنی وجود نداشت، بنابراین تبدیل به یک بازی شد.

مهران مدیری شخصیت محبوبی است که می تواند مخاطبان زیادی را برای یک سریال، نمایش یا مسابقه جمع کند. به همین دلیل می توان گفت یکی یکی از دلایل موفقیت «اسکار» حضور خود کارگردان بود. اگرچه فعالیت همزمان یک مدیر در سمت اجرا و داوری از نکاتی بود که با انتقاداتی همراه بود. فقط یک نفر از مسئولین کار را انجام داد و به شرکت کنندگان امتیاز داد و بدون معیار خاصی آنها را برنده اعلام کرد. این موضوع قابل تاملی برای یک واقعیت دوستانه بود، اما باعث شد برخی افراد نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

در مجموع، «اسکار» یک رئالیتی شوی دوستانه بود که مبتنی بر سرگرمی بود و طنز، شوخی و خنده اش از رقبا مهمتر بود. با این حال، در پایان هر قسمت برنده اصلی معرفی می شد و اسکار در دستان آنها قرار می گرفت.

نگاهی به «اسکار» اولین تجربه مهران مدیری در ساخت برنامه رئالیتی برنامه دورهمی مهران و دوستان
نعیمه نظام دوست در برنامه رئالیتی اسکار خود حضور گرمی داشت.

در فصل اول «اسکار» رقابت جدی بین غلامرضا نیکخواه و الیکا عبدالرزاقی درگرفت و در نهایت غلامرضا نیکخواه با اختلاف یک عدد برنده فصل اول شد. در فصل دوم شکیب شجره، یوسف صیادی، نگین معتضدی و رویا میرعلمی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت اسکار بهترین شرکت کننده به رویا میرعلمی رسید. در فصل سوم این رئالیتی شو رقابت فرناز رهنما، امیر کاظمی، نیکی مظفری و امیرعلی نبویان، نبویان بیشترین امتیاز را در مراحل مختلف کسب کرد و در نهایت با اسکار از این برنامه خارج شد.

نگاهی به «اسکار» اولین تجربه مهران مدیری در ساخت برنامه رئالیتی برنامه دورهمی مهران و دوستان
فرناز رهنما یکی او یکی از شرکت کنندگان خوب و پر انرژی اسکار بود.

شرکت کنندگان فصل چهارم این مسابقه یوسف تیموری، محیا دهقانی، بیتا سحرخیز و نادر سلیمانی بودند. اگرچه بسیاری انتظار داشتند این جایزه به یوسف تیموری برسد، اما محیا دهقانی در نهایت اسکار را به خانه برد. در فصل پنجم، بهنام تشکر، نعیمه نظام دوست، سمیرا حسن پور و محمدرضا هدایتی برای رقابت با هم جمع شدند. پرحرفی و شوخی های نعیمه به قدری جسورانه بود که خیلی زود همه را تحت تاثیر قرار داد و در نهایت برنده جایزه شد. آخرین فصل اسکار به رقابت صحرا اسدالهی، بهرنگ علوی، مهران غفوریان و حدیث میرامینی اختصاص داشت که در نهایت با قهرمانی بهرنگ علوی به پایان رسید. علوی اسکار خود را نیز به محسن چاوشی تقدیم کرد.

بعد از فصل دوم «دورهمی»، «اسکار» دومین تلاش مهران مدری در یک مسابقه بود. مسابقه ای که باعث خوشحالی عموم شد و خیلی زود به پایان رسید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما