بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ روزنامه قدس نوشت: سونامی کاربران بازی همستر بازی‌های رزمی و مواردی از این دست را می‌توان رفتاری مشابه افرادی دانست که چهار سال پیش به بازار سهام حمله کردند.

با وجود اینکه این نوع ارزهای دیجیتال ابهامات زیادی دارند و منشا سوء استفاده های فراوانی هستند و درآمد آنها همچنان جای سوال دارد، اما ایرانی ها با بازی با آنها از خود جلو می افتند.

البته مشخص نیست که این ارز دیجیتال که هنگام لمس تصویر یک همستر یا با وارد کردن کدهای مورس و انجام کمبوهای روزانه تعداد شما افزایش می یابد، در صرافی ها ظاهر می شود یا خیر.

در بازی نات کوین درآمد سرانه هر کاربر پس از گنجاندن این ممکوین تقریباً 600 هزار تومان بوده است که به قیمت های روز با ارزش بازار 2 میلیارد دلار تقریباً معادل 2 میلیون تومان است.

در بازی همستر با توجه به تعداد زیاد کاربران، پاداش احتمالی بین آنها تقسیم می شود و کاهش می یابد زیرا به قول معروف پول از شلوغی بدش می آید و هر کاری هم که بکند سود چندانی نخواهد داشت.

  • بیشتر ببین:
  • همستر کی لیست میشه؟

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

عجله مردم همستر مبارزه ای که یادآور تجربه بازار سهام است

فوتبال روزانه اینستاگرام
سرنوشت بازار سهام در انتظار است همستر مبارزه کن؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما