باشگاه الاهلی عربستان سعودی که فصل گذشته در لیگ سوم شد، برای تقویت خط هافبک و خط حمله خود به نقل و انتقالات تابستانی با حضور دو ستاره بزرگ فوتبال اروپا فکر می کند.

الاهلی عربستان در تابستان امسال برای تقویت خط میانی و خط حمله خود با دو بازیکن بزرگ فوتبال اروپا به خدمت گرفت.

به گزارش ایسنا، الاهلی یکی یکی از تیم هایی است که در تابستان شاهد تغییرات زیادی خواهد بود. این تیم با هدایت سرمربی آلمانی خود پس از الهلال و النصر بهترین نتایج فصل قبل را کسب کرد و سوم شد. این تیم در تابستان به دنبال خریدهای بزرگ است تا در فصل آینده و البته لیگ قهرمانان آسیا حضوری قدرتمند داشته باشد.

عثمان ستاره ای است که الاهلی برای خط حمله خود می خواهد. عبدالعزیز المرسیل، روزنامه نگار عربستانی در گفت و گو با سایت عربستانی اسپورت تایید کرد که الاهلی به جذب عثمان نزدیک شده و در حال توافق نهایی با این مهاجم نیجریه ای است. سایت عربی کوراه نیز اعلام کرد که الاهلی برای تقویت خط میانی خود، یوشوا کیمیچ، ستاره اف سی بایرن مونیخ را به خدمت گرفته است.

به نظر می رسد جدایی کیمیش از بایرن مونیخ قطعی است و بارسلونا نیز علاقه مند به جذب این بازیکن است. طبیعی است که پیشنهاد تیم عربستانی بالاتر و وسوسه انگیزتر از بارسلونا باشد و باید منتظر ماند و دید این بازیکن باتجربه در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :