رئیس پلیس بین الملل فراجا: در شناسایی و دستگیری این متهم مشخص شد که وی متهم به کلاهبرداری است. یکی یکی دیگر از واحدهای دادسرای عمومی و انقلاب نیز به دنبال 700 هزار درهم امارات از استان های کشور است که در دو مرحله در مجموع 12 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس بین الملل فراجا از استرداد متهم به کلاهبرداری حدود 12 میلیارد تومانی به کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مجید کریمی گفت: با توجه به درخواست مقام قضایی مبنی بر تعقیب کیفری فردی به اتهام کلاهبرداری و جعل اسناد. مهر و سربرگ های یک شرکت تولید مواد معدنی، روند ردیابی، شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار پلیس بین الملل قرار گرفت و با اقدامات قانونی و پلیسی، سازمان پلیس جنایی بین المللی نسبت به مشعلیه اخطار قرمز صادر و به همین منظور اعلام کرد. به کشورهای عضو سازمان اینترپل ارسال شد

وی گفت: متهم پیشنهاد خرید و فرآوری آلومینا را به شاکی داد و مبلغ 800 میلیون ریال به عنوان کمک به این سرمایه گذاری مشترک از وی دریافت کرد. اما پس از دریافت مبلغ مذکور تمامی ارتباطات تلفن همراه خود را قطع و از کشور فرار می کند.

رئیس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: در شناسایی و دستگیری این متهم مشخص شد که وی متهم به کلاهبرداری است. یکی یکی دیگر از واحدهای دادسرای عمومی و انقلاب نیز به دنبال 700 هزار درهم از استان های کشور است که در دو مرحله مبلغ 120 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: به موازات اقدامات بین المللی برای جست و جوی متهم در کشورهای احتمالی که به آنها سفر می کند، اخطاریه قرمز به مراجع ذیربط محلی نیز مورد توجه قرار گرفت و هویت این فرد به طور ویژه در پلیس آگاهی قرار گرفت. دستور کار منطقه و در نهایت متهمان یکی وی از کشورهای همسایه شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان با اشاره به تلاش مستمر پلیس بین الملل فراجا گفت: با هماهنگی های به عمل آمده بین پلیس بین الملل فراجا و پلیس آگاهی کشور، متهم به یمن بازگردانده شد. نیروی انتظامی.» از طریق مرز زمینی، پرونده برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما