به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ جواد نکونام سرمربی استقلال در پایان فصل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“به نام خدا
تصمیم گرفتم چند روز بعد از پایان لیگ و در حالی که همه آرامتر هستیم با شما استقلالی های عزیز صحبت کنم.
بدون شک روز آخر برای ما و هواداران سخت بود که قهرمانی را از دست بدهیم اما از طرفی خوشحالیم که تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را کردیم و به همه نشان دادیم که فراتر از توانایی هایمان برای پیراهن استقلال می جنگیم. .
عصر همان روز به این نتیجه رسیدیم که برای فصل جدید بدون وقفه و خیلی زود کار را شروع کنیم.
اگرچه بسیاری از هواداران فهیم و پیشکسوتان عزیز پس از حادثه هفته گذشته عملکرد این تیم را تحسین کردند و ما را قهرمان واقعی لیگ دانستند، اما شرمنده تک تک آنها بودیم زیرا می خواستیم در این فصل سخت قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.
امروز با تمام توان در استقلال یک هدف مشترک داریم و بی صبرانه منتظریم تا برگردیم و برای تو و باشگاه پرافتخار و بزرگمان بجنگیم.
در این لحظه می خواهم به تک تک بازیکنانم ادای احترام کنم که خستگی ناپذیر بودند و دیوانه وار جنگیدند. شما شایسته احترام و تحسین هستید. همچنین می‌خواهم از مالکان جدید، همه کارکنان و عوامل باشگاه، همه کادر فنی، بازیکنان، رسانه‌ها، پزشکان، ماساژورها، عوامل تدارکات و پشتیبانی و همه کسانی که در این فصل سخت در کنار ما بودند تشکر و قدردانی کنم.
در این فصل هواداران و پیشکسوتان استقلال هم به من درس عشق و معرفت دادند. در سخت ترین روزها که مستأصل بودیم و فکر می کردیم در گرداب مشکلات بدون چشم انداز غرق می شویم، مثل کوه پشت سرمان ایستادند و تیم محبوبشان را تنها نگذاشتند.
بدون شک، هر لحظه سختی که در این فصل با هم داشتیم، ما را قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر کرده و برای رقابتی جدید برای آینده‌ای متحدتر و متحدتر آماده می‌شویم.
در پایان می‌خواهم به بازیکنانم دلداری بدهم اگر قرار بود سخت باشم و شاید هم سخت بودم. این فقط از سر دلسوزی و کمک به تیم بود.
ضمناً اگر رفتاری داشته ام که باعث ناراحتی حریفان شده ام، عذرخواهی می کنم و امیدوارم آنها درک کنند که ما در زمین مسابقه دوست و رقیب هستیم و بر اساس وظیفه خود برای تیم و باشگاه خود می جنگیم.
امیدوارم روزهای خوبی برای استقلال و شما هواداران بی نظیر باشد

برادر کوچک شما جواد نکونام است.

258 258

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما