مائوریسیو موتا پائز در پاسخ به سوال “ورزش سه” مبنی بر برکناری خود از هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: در اولین فرصت می خواهم با مدیر برنامه هایم جلسه ای داشته باشم و سپس در بیانیه ای همه چیز را توضیح خواهم داد.

پائز به خبر برکناری خود از سرمربیگری تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایلانا؛ پس از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ و ۷ شکست متوالی در این بازی‌ها، این اتحادیه مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی خود را برکنار کرد.

پائز که با بازگشت به تیم ملی فرانسه و به عنوان سرمربی تیم ملی چک به ایران آمده بود، به کسب نتایج مثبت در ایران امیدوار بود چرا که توانست با تیم پروآ و 12 عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه 8 عنوان قهرمانی کسب کند. مسابقات قهرمانی شروع ناامیدکننده ای داشت

هفت شکست متوالی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان، ایتالیا، کوبا، آرژانتین، ژاپن، برزیل و شکست امروز مقابل بلغارستان، رئیس فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا سرمربی تیم ملی را تغییر دهد و پائز را برکنار کند.

تلاش برای یافتن پائز و نظرخواهی از او درباره تصمیم فدراسیون فوتبال نتیجه داد و او در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما مدعی شد به زودی به اخراجش پاسخ خواهد داد.

مائوریسیو موتا پائز در پاسخ کوتاهی به سوال “ورزش سه” درباره برکناری اش از هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: می خواهم در اولین فرصت با مدیر برنامه هایم جلسه ای داشته باشم و بعد همه چیز را توضیح دهم. بیانیه .”

با توجه به اینکه پیمان اکبری که از ابتدا در کادر مربیگری تیم ملی والیبال حضور داشت، فعلا هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است، باید دید انجمن والیبال پیرامون میلاد تقوی چه تصمیمی خواهد گرفت. ، به نیمکت تیم ملی می رود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما