به گزارش مانیبان؛ بازی همستر این دقیقاً به دلیل شکل مشابه با NatCoin معروف شده است و در سبک بازی های Play To Learn قرار می گیرد. در کمتر از یک هفته، بیش از 60 میلیون کاربر این بازی را پیدا کردند همستر آنها ادامه دادند و مانند داستان NatCoin، بسیاری از مردم به روی انگشتان خود چرخیدند تا رویای ثروتمند شدن را محقق کنند. قیمت همستر تا زمانی که در یک صرافی معتبر ظاهر نشود مشخص نیست و در حال حاضر آنچه می تواند مهم باشد نحوه کسب سکه های بیشتر در بازی است.

بازی همستر چیست؟

همستر می توانیم آن را به عنوان یک پروژه جدید مانند NatCoin تلگرام در نظر بگیریم. همستر Combat یک بازی جدید تلگرامی است که در هفته گذشته مورد توجه تعداد قابل توجهی از کاربران تلگرام قرار گرفته است و در این بازی کاربر با ضربه زدن روی صفحه امتیاز کسب می کند.

بازی همستر مبارزه به گونه ای انجام می شود که بازیکن کلیک کرده و روی ایموت ضربه می زند. همستر در صفحه، توکن امتیاز داده می شود و ممکن است این توکن ها در روزهای آینده سرنوشتی مشابه NatCoin داشته باشند.

بازی همستر کمبت از چند قسمت کوچک و ساده تشکیل شده است. قسمت اول صرافی است که با انتخاب صرافی به بازیکن امتیاز یا توکن می دهد. قسمت دوم حالتی دارد که استخراج توکن با خرید کارت های مخصوص فعال می شود. قسمت سوم دعوت از دوستان و آشنایان است تا فرصتی برای کسب توکن های بیشتر فراهم شود و در نهایت قسمت درآمدزایی که تیم را با انجام فعالیت های مورد علاقه شان حمایت می کند. همستر، می توانید به دریافت توکن های بیشتر فکر کنید. مواردی مانند دنبال کردن کانال تلگرام و اکانت توییتر بازی همستر مبارزه کن

بازی همستر مبارزه با این روش یادآور مزخرفاتی مانند NatCoin و این چیزها است و پس از پایان نسبتا موفق NatCoin در ماه های اخیر، اکنون بسیاری از کاربران و بازیکنان بازی همستر به دنبال یافتن قیمت هستند. همستر هستند.

قیمت همستر چقدر است؟

قیمت همستر هنوز مشخص نیست و تا زمانی که به مبادلات رسمی اضافه نشود، درباره قیمت آن صحبت می شود. همستر حس نداره با این حال، در حال حاضر، راز اصلی را می توان در نحوه اختصاص توکن به کاربران مشاهده کرد.

نمادین همستر هنوز مشخص نیست که آیا دقیقاً با همان امتیازهایی که به بازیکن اعطا می شود محاسبه می شود یا با توکن تساوی که از تشکیل تیم پشتیبانی می کند. همستر با چیز دیگری در حال حاضر، صحبت های زیادی در مورد معادل سازی 10 میلیون سکه استخراج شده در بازی با مثلاً هزار توکن وجود دارد. همستر وجود دارد و موضوع معادل سازی از سوی فعالان بازار ارزهای دیجیتال به راحتی قابل گذشت نیست. به هر حال، تفاوت بین شکل سکه های استخراج شده با شکل و ظاهر توکن. همستر در بازی بحث تساوی جدی است و خیلی ها معتقدند که کسب میلیون ها سکه در بازی لزوما به معنای دریافت همان مقدار تراشه نیست.

بازی همستر; کلاهبرداری تلگرام یا سرگرمی جدید؟همستر دقیقاً با ترفندی که NatCoin را به خوشبختی رساند، در بازار ارزهای دیجیتال در حال ترند است

قیمت همستر از این سخنان، در حال حاضر مشخص نیست، اما تعاملاتی که توسط مسئولین پروژه Toncoin قابل مشاهده است، ممکن است بسیاری از کاربران را به فکر لیست نهایی بیاندازد. همستر کار را در مبادلات آسان کنید. همانطور که مدیر پروژه Toncoin توییتی در حمایت از همستر و این حادثه تمام ماجرا را نشان می دهد. همستر به نمایندگی از پروژه خود به جلو حرکت کنید.

همستر آیا NatCoin راه حلی است؟

همستر دقیقاً مانند NatCoin بر سر زبان ها افتاد و احتمالاً پایانی مشابه خواهد داشت. کمتر از شش ماه پیش، NatCoin با بازی های Play To Learn در تلگرام سر و صدای زیادی به پا کرد. در عین حال صحبت از تقلب و غیرقانونی است. همستر بله در مورد NatCoin هم ذکر شد.

Natcoin که در حال حاضر ارتباطی با آن ندارد همستر خیر دقیقا با لمس صفحه گوشی فرصت کسب امتیاز بیشتر برای بازکن و در نهایت 22 ام را فراهم کرد. اردیبهشت ماه امسال، با فهرست شدن NatCoin در صرافی های معتبر، به پایان رسید.

قیمت نات کوین یک هفته پس از عرضه در صرافی های بزرگ 300 برابر شد و اکنون حجم معاملات روزانه 4.5 میلیارد دلار را به ثبت رسانده است.

همستر دقیقاً با ترفندی که NatCoin را به خوشبختی رساند، این یک روند در بازار ارزهای دیجیتال است و فراتر از صحبت در مورد کلاهبرداری، چیزی بیش از یک ارز دیجیتال جدید نخواهد بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما