در حالی که ممکن است مواجهه با حیوانات وحشی در جنگل بدترین وضعیت ممکن برای انسان به نظر برسد، بسیاری از حیوانات دیگر نیز وجود دارند که برای انسان بسیار کشنده تر از شکارچیان بزرگ هستند.

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافی زیر 10 حیوان کشنده را بر اساس تعداد افراد کشته شده در سال فهرست می کند.

البته پشه ها قهرمانان تلفات انسانی هستند. آنها سالانه بیش از 700000 نفر را به دلیل بسیاری از بیماری های کشنده مانند تب دنگی، تب زرد و مالاریا می کشند.

بر اساس برخی تخمین ها، پشه ها مسئول مرگ نیمی از تمام افرادی هستند که تا به حال زندگی کرده اند.

در این میان، مردم تقریباً بدترین دشمنان خودشان هستند. هر ساله تقریباً 400000 قتل اتفاق می‌افتد که انسان را به دومین حیوان کشنده در مقایسه با سایر انسان‌ها تبدیل می‌کند و این آمار شامل تصادفات انسانی منجر به مرگ نمی‌شود.

در جایگاه چهارم سگ ها قرار دارند که می توانند بهترین دوستان ما باشند. آنها به عنوان ناقلان ویروس کشنده هاری، در فهرست 10 حیوان کشنده برای انسان در رتبه چهارم قرار دارند.

حشرات قاتلی که انگل عامل بیماری شاگاس را گسترش می‌دهند، بیماری شاگاس که سال‌ها درمان نمی‌شود و می‌تواند منجر به عوارض جدی و تهدیدکننده زندگی شود، جدیدترین هستند.

پستانداران بزرگ از جمله شیر، اسب آبی و فیل جزو 10 حیوان مرگبار برای انسان هستند. جالب اینجاست که خرس ها به طور متوسط ​​هر سال یک نفر را می کشند و حتی به لیست مرگبارترین حیوانات هم نزدیک نمی شوند.

(اینفوگرافی) 10 حیوان کشنده ای که هر ساله بیشترین کشته شدن انسان ها را می دهند ///

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما