نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از هشت ماه به هیچ یک از اهداف خود در جنگ با غزه نرسیده است، به سختی جنگ در جبهه های شمالی و جنوبی اذعان کرد.

به گزارش ایرنا از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) گفت که این رژیم در چند جبهه در جنوب، شمال و کرانه باختری با نبردی سخت مواجه است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نیز با فشارهای بین المللی مواجه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با نادیده گرفتن ناکامی های این رژیم در دستیابی به اهداف اعلام شده خود در جنگ غزه، مدعی شد: ما واقعیت کنونی را تغییر خواهیم داد زیرا اعتماد داریم که سربازان و نیروهای مسلح ما امنیت اسرائیل را تضمین می کنند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود هشت ماه بدون نتیجه یا موفقیت از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم هر روز بیش از پیش در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی جز کشتار، ویرانی، جنایات جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران سازمان های امدادرسان و قحطی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر بدون توجه به موفقیت‌های آتی در این جنگ شکست خورد و حتی پس از گذشت حدود هشت ماه نه توانسته است گروه‌های مقاومت را در منطقه کوچکی که سال‌ها در محاصره بود وادار به تسلیم کند و نه برای دستیابی جهانی به این امر. حمایت از ارتکاب جنایات آشکار در غزه.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما