کوییک GX-H ؛ تیپ جدید کوییک به بازار آمد

بر اساس عکس های ارسالی مخاطبین عزیز بازتاب آنلاین سایپا. کوییک GX-H به عنوان جدیدترین نوع کوییک تحویل مشتریان می شود.

کوییک یکی از جمله خودروهایی است که تنوع تیپ های آن باعث سرگیجه مشتریان بازار غیرخودرویی می شود. این خودرو با تیپ های مختلف به بازار آمد و هم اکنون جدیدترین تیپ به دست مشتریان سایپا رسیده است. کوییک GX قبلاً در نسخه L منتشر شده بود. کوییک قبلا GX بود و الان مدلی با آپشن های بیشتر است کوییک GX-H به مشتریان تحویل داده شده است. در مشخصات زیر کوییک ما GX-H را بررسی می کنیم.

ظاهر کوییک GX-H; همان کوییک آره

طراحی کلی در این نسخه مانند همه انواع خطوط است. کوییک می بینم. اما جزئیات ظاهر این پسر دقیقاً مشابه است کوییک اس دیده شد. در این نوع کوییک المان مشکی را در دو طرف جلوپنجره می بینیم و طراحی جلوپنجره مانند نوع S است. کوییک مشاهده گردید. به جز این تغییر، چیز دیگری در طراحی وجود دارد. کوییک GX-H در هیچ کجا یافت نمی شود و ما همچنان به دنبال یک هاچ بک شهری هستیم که طراحی مدرنی ندارد و بر اساس پلت فرمی خارج از کلاس خود ساخته شده است.

کوییک    GX-H;  نوع جدید کوییک به بازار آمد
کوییک GX-H ؛ تیپ جدید کوییک به بازار آمد

مشخصات فنی کوییک GX-H

در بحث فنی، مهمترین ویژگی. کوییک GX-H ملموس می شود. زیر کاپوت این خودرو موتور M15-GSI قرار دارد و این تنها نوع آن است کوییک که از این موتور استفاده می کند. این همان موتوری است که مگاموتور تولید می کند و در سهند و اطلس استفاده می شود. این موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر با 8 سوپاپ در واقع مدل بهبود یافته همان موتور M15 است که 90 اسب بخار قدرت دارد. رزومه قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور و اکنون با تغییراتی مانند اضافه شدن هدها و زمانبندی متغیر سوپاپ ورودی (VVT-i)، حداکثر گشتاور را در دورهای کم به مدار می آورد و عملکرد فنی خودروهای مجهز به این موتور را بهبود می بخشد. به جز این تغییر، تفاوت دیگری در بحث فنی وجود ندارد و همچنان قدرت از طریق جعبه دنده 5 سرعته عبور می کند. کتابچه راهنمای به چرخ های جلو می رسد.

کوییک    GX-H;  نوع جدید کوییک به بازار آمد
کوییک GX-H ؛ تیپ جدید کوییک به بازار آمد

کابین و امکانات

طرح کلی کابین مانند نمونه های دیگر است. کوییک می توانید آن را ببینید، اما تفاوت اصلی در امکانات است. که در کوییک GX-H دارای ویژگی هایی مانند چرخ های آلومینیومی 14 اینچی، کنترل های صوتی فرمان، صندلی های چرمی، مانیتور مولتی مدیا 7 اینچی، دوربین دید عقب و شیشه های عقب دودی است که در نسخه GX-L دیده نمی شد. سایر ویژگی های رایج در این خودرو و مدل کم آپشن عبارتند از: دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکیسیستم کنترل استارت، سنسور نور، سنسور کنترل فشار تایرفرمان هیدرولیک، رینگ فولادی، تهویه دفترچه راهنمای برقی، نشانگر تعویض دنده GSI، سنسور پارک عقب و غیره.

کوییک    GX-H;  نوع جدید کوییک به بازار آمد
کوییک GX-H ؛ تیپ جدید کوییک به بازار آمد

نمونه ویدیوی معرفی گزینه های کم. کوییک GX

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما