اخبار روز

ماجرای عروسی هانده ارچل و پارسا پیروزفر واقعی بود؟

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از اکران فیلم مست عشق در ایران و ترکیه، شایعاتی مبنی بر ازدواج هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای با پارسا پیروزفر بازیگر زیبای سینما و تلویزیون به گوش رسید که با واکنش های بسیاری همراه بود. کاربران این دو هنرمند را ارزشمند دانستند، برخی دیگر از رابطه پارسا با بازیگر ترکیه ای ابراز نارضایتی کردند تا اینکه عکسی از کیمیا خاتون عاشق شده به همه شایعات پایان داد. عکسی که هانده ارچل را در کنار نامزدش در مراسمی نشان می داد و این عکس به نوعی وضعیت عشقی هانده ارچل را روشن کرد.

اختضان نیوز در همین رابطه نوشت: چندی پیش خبر پیشنهاد ازدواج هانده ارچل از پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس اخبار منتشر شده، بازی مشترک هانده ارچل و پارسا پیروزفر باعث علاقه این بازیگر زن به ستاره سینمای ایران شده است.

پس از انتشار این خبر شایعات زیادی در فضای مجازی از جمله ازدواج این دو هنرمند، رد خواستگاری بازیگر زن توسط متواضع ترین بازیگر ایرانی مطرح شد که طبق معمول این بازیگر به این خبر واکنشی نشان نداد اما هانده ارشل اخیراً در مراسمی شرکت کرد که نامزدش حاضر شد و شایعه ازدواجش با مولانا مست را متوقف کرد.

هانده ارچل در 23 نوامبر 1993 در بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. او یک مادر آلمانی و یک پدر ترک و یک خواهر به نام غمزه دارد.

هانده ارچل به عنوان مجری و بازیگر در ترکیه فعالیت می کند و در سریال های دختران آفتاب، عشق با تو حرف نمی زند، در من بزن، عزیزا، ماست عشق و…

2323

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا