اخبار روز

عامل سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی و همراهانش شناسایی شد؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اعلام کرد که به احتمال زیاد عوامل طبیعی در سقوط بالگرد ریاست جمهوری نقش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محسن رضایی در گفت و گو با پایگاه خبری قطری الجزیره در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره سانحه سقوط بالگرد ریاست جمهوری گفت: بررسی این حادثه با دقت در حال انجام است و این حادثه بسیار است. برای ما مهم است.» چون دومین نفر بعد از رهبری در کشور در این حادثه جان باخت. همه احتمالات را در نظر می گیریم، هر چند تا به حال نقش عوامل طبیعی محتمل ترین بوده است، اما اگر در هر سطحی سهل انگاری و تسامح را مشاهده کنیم، حتما بررسی می کنیم.

رضایی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران الجزیره مبنی بر اینکه برخی معتقدند تغییر حکومت در ایران هیچ تفاوتی در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ندارد، توضیح داد: از نظر اقتصادی اینطور نیست. بدون تغییر و پیشرفت به وضعیت نزدیک شد و اظهار داشت: اگر شرایط را با قبل مقایسه کنید. اگر آن را با انقلاب مقایسه کنیم، شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم، اما باید از نظر توسعه و پیشرفت اقتصادی گام های بیشتری برداریم و تحریم ها در این زمینه تاثیری نداشته است، باید کارآمدی را در حوزه اقتصادی تقویت کنیم .

2727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا