اخبار روز سینما

افتتاحیه جذاب «جدایی قنبر از صنم». «خجالت نکش 2» در روز اول اکران از مرز یک میلیارد گذشت

قسمت دوم فیلم سینمایی «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» در روز اول اکران موفق به فروش یک میلیارد تومانی شد و افتتاحیه جذابی را به دست آورد.

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «خجالت نکش 2» به کارگردانی رضا مقصودی با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در اولین روز اکران خود توانست 14881 بیننده را به خود جذب کند و فروش آن از مرز یک میلیارد تومان گذشت. گشایش خوبی برای تصمیم گیری خودتان

فیلم سینمایی «خجالت نکش 2» بامداد چهارشنبه شانزدهم اکران می شود خرداد این ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شد. در روز اول با ۱۸۹ سالن و ۶۳۳ نمایش موفق به فروش یک هزار و صد میلیون تومانی شد.

شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در نمایی از فیلم “خجالت نکش 2، جدایی قنبر از صنم”

قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» همانند قسمت اول به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی ساخته شد. این فیلم بر اساس فیلمنامه مشترک افرا جرابلو و رضا مقصودی ساخته شده و پیش بینی می شود یکی از پرفروش ترین فیلم های امسال باشد.

در قسمت دوم این فیلم به جز شبنم مقدمی و احمد مهرانفر که به ترتیب در نقش های «صنم» و «قنبر» ایفای نقش می کنند، بازیگران دیگری چون بهاره کیان افشاری، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، میشاک جمشیدی، مازیار مهرگان و سعید امیر. سلیمانی نقش های محوله را ایفا می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا