اخبار روز

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی در مورد واریز کلان به حساب بازنشستگان


به گزارش مانیبان، سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هزینه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی تا فروردین پرداخت شد

هزینه درمان بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تا پایان. فروردین ماه پرداخت شد.

هزینه مستقیم درمان بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تحت پوشش شرکت حافظ آتیه سازان تا پایان ماه جاری پرداخت شد.

همچنین سازمان تامین اجتماعی حق بیمه اسفند ماه بازنشستگان و مستمری بگیران را به شرکت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

به گفته علیرضا نمازی؛ مدیرکل حافظ آتیه سازان به عنوان وعده مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه فروردین ماه، پرداخت کلیه هزینه ها و مطالبات مطابق مفاد قرارداد به روز می شود.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان، قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه 1402 تا پایان آبان ماه سال 1403 با بیمه تکمیلی بیمه گر منعقد شد. حافظ آتیه سازان بر اساس این قرارداد مبلغ بیمه تکمیلی بازنشستگان به ازای هر نفر 305 هزار تومان در ماه تعیین شد که 50 درصد آن پرداخت می شود. توسط سازمان تامین اجتماعی

در این قرارداد سقف بستری تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج 35 میلیون تومان، بستری عمومی 40 میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی 6 میلیون تومان، خدمات تشخیصی و درمانی-سرپایی تعیین شده است. 4 میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی 2 میلیون و 250 هزار تومان، اصلاح عیوب انکساری برای یک چشم 6 میلیون تومان و برای هر دو چشم 12 میلیون تومان، آمبولانس درون شهری 2 میلیون تومان و بین شهری است. – آمبولانس شهری 3 میلیون تومان.

در این راستا با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی در مقایسه با پرداخت حق بیمه بهمن در ماه 1402 که با تاخیر قابل توجهی مواجه شده بود، اقداماتی را انجام داد، کلیه خسارات ناشی از درمان مستقیم بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تا پایان. اسفند در سال 1402 پرداخت شد.

همچنین با توجه به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پرداخت مطالبات اسفند ماه شرکت از محل قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی از شرکت تاپایا. اردیبهشت ماه ماه در صورت تحقق این وعده الزامات مراکز درمانی در قرارداد شرکت نیز به طور کامل به روز می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا