اخبار روز سینما

احداث پیاده روی فرهنگی احمدآباد رودسر نیازمند مجوز از منابع طبیعی است

مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی گیلان به توجه و اقدامات ویژه این اداره کل برای حفاظت از منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: احداث پیاده راه فرهنگی احمدآباد رودسر نیازمند تصویب منابع طبیعی است.

بازتاب آنلاین، ولی جهانی با اشاره به توجه و اقدامات ویژه این اداره کل برای حفاظت از منابع طبیعی گفت: برای احداث پیاده راه فرهنگی احمدآباد رودسر تایید منابع طبیعی الزامی است.

مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی گیلان ضمن اشاره به جزئیات ساخت پیاده راه فرهنگی احمدآباد رودسر اظهار داشت: مبلغ 3 میلیارد تومان در قالب اسناد مالی از محل اعتبارات اختصاص یافته به این اداره کل و هزینه تمام شده است. آن مستلزم تحویل زمین بود. این دستورالعمل بر عهده اداره کل منابع طبیعی است.

مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه ساخت پیاده‌روی فرهنگی احمدآباد رودسر نیازمند تاییدیه منابع طبیعی است، گفت: در راستای ساماندهی سواحل، مکاتبات و جلسات متعددی با فرماندار رودسر و طبیعی انجام شد. با این حال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است. در خصوص تامین زمین این اداره کل از سوی نهادهای ذیربط اقدامی صورت نگرفته است.

به گفته جهانی، در طول این سال ها، اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان اقدامات مناسبی را برای حفظ و حراست از منابع ملی انجام داده است و انتظار می رود نهادهای ذیربط همکاری لازم را با این اداره کل حفظ کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا