اخبار روز سینما

طرفداران جومونگ این سریال را از دست ندهند







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ اگر از سریال هایی مانند جومونگ، امپراطور بادها و پرنسس جامیونگ لذت می بردید، پس یکی از علاقه مندان به تاریخ و افسانه های پادشاهی کره باستان گوگوریو هستید.

شاید لازم باشد Gwanggeto، The Great Conqueror را تماشا کنید تا لیست سریال های مورد علاقه خود را تکمیل کنید. سریال حماسی در مورد یکی یکی از بزرگترین و مهم ترین امپراتوران تاریخ گوگوریو که پس از یک دوره طولانی ضعف نسبی، توانست این پادشاهی را به اوج شکوه و گسترش خود برساند.

قهرمان این داستان نوزدهمین امپراتور گوگوریو است. پادشاهی به نام دامدئوک که گوگوریو را وارد دوران طلایی کرد و موفق شد یکی در پایان قرن چهارم میلادی، این کشور به یکی از بزرگترین قدرت ها در شرق آسیا تبدیل شد.

داستان سریال با تولد شخصیت اصلی شروع می شود. زمانی که امپراتوری گوگوریو دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست. قبل از تولد دامدوک، پدربزرگش، شاه گوگوون، توسط ارتش باکجه به رهبری پادشاه گانچوگو کشته شد و پس از مرگ عموی بی وارثش، پادشاه سوسوریم، پدرش، پادشاه گوگیانگ، تاج و تخت را به دست گرفت. در همان زمان، گوگوریو نیز توسط نیروهای پادشاهی یان به رهبری امپراتور مورنگ مورد حمله قرار می گیرد.

پس از مرگ پدرش، قهرمان بر تاج و تخت می‌رود و عهد می‌کند که گوگوریو را به شکوه سابق بازگرداند. تلاش های او بعدها به یک افسانه محبوب در کره تبدیل شد.

او سرزمینی را که باکجه فتح کرده بود، دوباره تسخیر می کند و در این روند پادشاهی های کوچکتر بسیاری را شکست می دهد. در پایان داستان او موفق می شود دولت یان را نابود کند و آن را به عنوان یک دولت دست نشانده تحت سلطه خود درآورد.

سریال گوانگگتو; «فاتح بزرگ» شاید از نظر انسجام و جذابیت روایی به اندازه «جومونگ» نباشد، اما در مجموع از همان عناصری بهره می‌برد که سریال‌هایی مانند «جومونگ» و «امپراطور بادها» را آثاری دیدنی و پرمخاطب ساخت. از جلوه های بصری قابل قبول گرفته تا بازی ها و شخصیت های دوست داشتنی، صحنه های اکشن، تم های عاشقانه و پیچیدگی ها و فراز و نشیب های زیادی که سر راه شخصیت های داستان قرار می گیرد.

در این سریال لی ته گان نقش دامدوک یا گوانگگه تو را بازی می کند و کیم سونگ سو که در سریال جومونگ نقش «تسو» را بازی می کرد در نقش «گو اون» شاهزاده یانس بازی می کند. قانون. Oh Ji-yeon و Lee In-Hye نیز در این سریال نقش همسران دامدوک را بازی می کنند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا