اخبار خودرو

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات 48 ماهه اعلام شد – خرداد 1403

شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات 48 ماهه اعلام شد - خرداد 1403

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به تازگی شرایط فروش دایون Y7 را با وام بانکی ویژه 48 ماهه اعلام کرده است. خرداد ماه اعلام کرده است.

طبق شرایط فروش دایون Y7 خرداد 1403 متقاضیان برای ثبت نام باید 812 میلیون توکن علی الحساب پرداخت کنند و قیمت نهایی این SUV در زمان تحویل محاسبه و هنگام ارسال دعوتنامه اعلام می شود. در این شرایط خرید سود مشارکت 24 درصد در سال و سود نکول 36 درصد (سالانه) محاسبه می شود. به همین ترتیب سود انصراف 9 درصد در سال محاسبه می شود. نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که متقاضیان می توانند با تکمیل پرداخت از تسهیلات بانکی 48 ماهه تا سقف 700 میلیون تومان بهره مند شوند. زمان تحویل خودروها از 90 روز کاری خواهد بود. دایون Y7 در این شرایط در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری به فروش می رسد.

جدول شرایط فروش Dayon Y7 خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش Dayon Y7 با 48 ماه نصب اعلام شد. خرداد 1403
شرایط فروش دایون Y7 با تسهیلات 48 ماهه اعلام شد - خرداد 1403

مشخصات فنی و فیلم تست و بررسی Daion Y7

دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا با موتور 2.4 لیتری توربوشارژ 4K22 میتسوبیشی این موتور مجهز به 215 است رزومه قدرت با گشتاور 320 نیوتن متر تولید می کند. به علاوه گیربکس این SUV چینی شش سرعته است. AT اتوماتیک که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا با دو کیسه هوا، سقف کشویی برقی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، تهویه مطبوع الکتریکی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، مجهز به تودوزی داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور کنترل هوای لاستیک، چراغ روشنایی در روز، روکش داخلی چرم مصنوعی و غیره است. در نوع Y7 Plus امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب وجود دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا