اخبار روز سینما

پسر مجید قناد: پدرم چند روز پیش تصادف کوچکی کرد، اما متوجه شدیم که از سرش خون می‌آید/ دکترش گفت که مورد خاصی نیست/ پدرم الان در آی‌سی‌یو است. فردا او را به اتاق عمومی منتقل می کنند.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایرنا: فرزند مجید قناد با تایید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم هم اکنون در آی سی یو بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می شود.

سپهر قناد فرزند مجری و خاطره نویس پیشکسوت تلویزیون گفت: پدرم (مجید قناد) چند روز پیش تصادف کوچکی کرد. متوجه شدیم که سرشان خون می آید. خدا را شکر الان خیلی بهتر شده اند. دکترش هم گفته که مورد خاصی نیست.

علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر سابق بهداشت نیز گفت: مجید قناد چند روزی است که به دلیل تصادف و ضربه مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته است.

مجید قناد هنرمند، تهیه کننده، کارگردان و مجری 70 ساله کودک و نوجوان است. یکی از برجسته ترین کارهای او برنامه است فیتیله «جمعه‌های آزاد» نام داشت و از سال 2008 تا 2009 بدون وقفه در روزهای جمعه و تعطیلات مختلف پخش می‌شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا