اخبار روز

فوری / سورپرایز متقاضیان با نرخ ارزان

وام | پرسنل پزشکی و پرستاران دارای حساب در موسسه مالی و اعتباری نور می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و ارائه چک و ضامن کسر حقوق، نسبت به دریافت تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح “ناجیان سلامت” اقدام کنند.

به گزارش رده بندی، آن دسته از پزشکان و پرستاران موسسه مالی اعتباری نور که می خواهند 100 میلیون تومان وام دریافت کنند. یکی از شعب این مجموعه سپرده های کوتاه مدت معمولی داشته باشید. همچنین افرادی که می خواهند وام بگیرند باید حداقل 200 هزار تومان در سپرده خود بین سه تا پنج ماه نگه دارند. پس از دریافت وام، سود 0.5% از مبلغ اسمی پیش پرداخت دریافت می شود. افرادی که قصد دریافت این وام را دارند باید دارای دو ضامن رسمی، همکار و ارائه چک باشند. نرخ سود این وام 17 درصد و حداکثر تا 48 ماه قابل پرداخت اقساط می باشد.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط این وام 2 میلیون و 885 هزار و 504 تومان است. سود کل تسهیلات 38 میلیون و 504 هزار و 203 تومان و مجموع وام و سود 134 میلیون و 818 هزار و 333 تومان است.

درباره موسسه مالی نور اعتبار بیشتر بدانید

موسسه اعتباری نور در سال 1393 آغاز به کار کرد و از آن زمان تاکنون در حوزه های بانکداری خصوصی و شرکتی، بانکداری اینترنتی، اپلیکیشن ها، همراهان وب بانک هما و خدمات الکترونیک به مشتریان خدمات رسانی می کند.

این مجموعه تاکنون توانسته است نشان رضایت مشتری سال 96، بالاترین رتبه اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی سال 98 و … را دریافت کند./Kamapress

سورپرایز ویژه متقاضیان وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیر

44 هزار مستمری بگیر که برای فرزندان خود وام ازدواج داشتند وام ازدواج دریافت کردند.

جعفر امیرآبادی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز وام ازدواج فرزندان بازنشسته این صندوق برای ۴۴ هزار متقاضی واجد شرایط خبر داد. وی با اعلام این خبر افزود: 35 میلیون تومان بابت ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری برای 44 هزار نفر از 61 هزار متقاضی واجد شرایط ثبت نام تیرماه 1402 عصر امروز (یکشنبه) به حساب قانونی آنها واریز شد.

واریز جدید این ماه به حساب بازنشستگان بابت معوقات فروردین ماه حقوق بازنشستگان از امشب؟ واریز جدید این ماه به واریز حقوق بازنشستگان بابت معوقات فروردین ماه بازنشستگی از امشب شروع می شود؟

به گفته وی، پس از ثبت نام متقاضیان وام ازدواج کودکان توسط مستمری بگیران معتبر و پس از بررسی و تایید مدارک ارائه شده، در آن زمان 44 هزار متقاضی مبلغ 35 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد دریافت کردند. وی تاکید کرد: اجرا، اعطای تسهیلات اجتماعی و پرداخت کمک های مالی بخشی از سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری با عنوان «خدمات ادامه دارد» است که بر این اساس تلاش می کنیم خدمات مورد نیاز را به صورت مستمر اجرا و در قالب های مختلف ارائه کنیم. وی توسط مستمری بگیران عزیز یادآور شد: ایجاد این تسهیلات برای بقیه متقاضیان پس از بررسی و احراز شرایط آنها در تیرماه 1403 صورت می گیرد./ سلام نو.

وام مسکن چقدر باید باشد؟

تجربه سال های اخیر در بازپرداخت وام مسکن با نرخ سود حمایتی نیز نشان می دهد که اگر قرار است وام حمایتی در این حوزه پرداخت شود، نرخ سود وام باید زیر 10 درصد باشد.

به گفته جامعه تجاری، آسیب شناسی مشکلات مستاجران ناشی از “شکاف بین عرضه و تقاضا” برطرف شده است. در نسخه مرکز پژوهش‌های مجلس درمان بازار اجاره مسکن، بانک اصلی تامین‌کننده مالی بخش مسکن، حالت منفعل را به نفع خانه اولی‌ها کنار گذاشته و وام با نرخ سود یکسان 60 پرداخت می‌کند. ٪. از قیمت

این در حالی است که گروه کارشناسان مجلس در گزارشی مکتوب، طرحی را برای پرداخت وام میلیاردی به صاحبان خانه اولی ها پیشنهاد کرده اند که در این گزارش نیز به این سیاستمدار مسکن در خصوص مشکلات پیش روی مستاجران و تبعات ادامه افزایش قیمت ها هشدار داده شده است. اجاره ها

نسخه دوم «طرح تقویت قدرت خرید اولیای اولیاء» توسط جمعی از کارشناسان شورای اسلامی ارائه شد که پیش از این شبکه بانکی نیز پیشنهاد مشابهی در این زمینه ارائه کرده بود. پس از ارائه «نسخه اول» تقویت قدرت خرید خریداران بار اول توسط جمعی از کارشناسان شبکه بانکی مبنی بر «پرداخت وام تعاونی با امکان پوشش 40 درصدی قیمت کل آپارتمان مسکونی». به تعاونی.» «ویرایش دوم» مرکز پژوهش‌های مجلس اخیراً پیشنهاد کرده است با ارائه 60 درصد قیمت مسکن به 50 هزار خریدار مسکن با 50 هزار وام بانکی با نرخ سود حمایتی، قدرت خرید مسکن برای خریداران اولیه تقویت شود.

این روایت دوم در حالی ارائه می شود که متولی مسکن دولت با نگرش نادرست نسبت به حال و آینده مستاجران و خانه اولی ها، در دو سال اخیر تمام نیروهای خود را در ساخت و ساز و تامین دولت گذاشته است. مسکن 99 ساله املاک خارج از شهرها. اصل قرار داده شده است. و این در حالی است که کارشناسان با اقدامات عمرانی در حال افزایش عرضه مسکن هستند یکی می دانید که افراد بی خانمان در چه شرایطی صاحب خانه می شوند، اما مهمترین، ضروری ترین و اولیه ترین شرط برای این مشکل که می تواند منجر به خروج بازار مسکن از رکود و سپس کاهش عمق رکود ساخت و ساز شود، این است. در مورد قدرت خرید اولین بارها در تقویت شهرها.

اوایل امسال جمعی از کارشناسان شبکه بانکی طرح پرداخت وام تعاونی خرید مسکن را در قالب پرداخت تسهیلات 40 درصدی قیمت آپارتمان مورد نظر به گروه خریداران تعاونی پیشنهاد کردند. ارائه به بانک مرکزی هدف اصلی این طرح به گفته برنامه ریزان آن، حل دو چالش وام مسکن یعنی «تقویت قدرت پوشش وام» و «تضمین پرداخت ماهانه وام میلیاردی» بوده است.

چندی پیش گروه کارشناسی مجلس (مرکز پژوهش های مجلس) ضمن هشدار نسبت به مشکلات مستاجران کم درآمد در بازار اجاره در تامین و پرداخت اجاره، طرحی را برای احیای قدرت خرید خریداران اولی تدوین کرد. سیاستمداران این منطقه نیز نسبت به تبعات افزایش مستمر اجاره بهای مسکن هشدار دادند و نسخه دوم طرح تقویت و احیای قدرت خرید را ارائه کردند.

بر اساس این طرح، 50 هزار وام خرید مسکن با نرخ سود حمایتی با قابلیت پوشش 60 درصد قیمت مسکن (بر اساس میانگین قیمت مسکن کشور در سال 1402) از محل یارانه بخش مسکن از محل صندوق ملی مسکن و قابل پرداخت به خانه اول

با توجه به میانگین قیمت ملک کشور در سال 1402، وام 60 درصدی معادل یک میلیارد تومان است. تجربه سال های اخیر در بازپرداخت وام مسکن با نرخ سود حمایتی نیز نشان می دهد که اگر قرار است وام حمایتی در این حوزه پرداخت شود، نرخ سود وام باید زیر 10 درصد باشد. در چنین شرایطی که اولویت خانه اولی ها که اکثرا زوج های جوان هستند، خرید خانه 50 تا 60 متری و اعطای 50 هزار وام با نرخ سود حمایتی برای پوشش 60 درصدی هزینه هاست. خرید چنین آپارتمانی در هر صورت بر عهده دولت و شبکه بانکی خواهد بود

این مبلغ وام در واقع یک دهم تعداد خانواده هایی است که از طریق ازدواج در هر سال تشکیل می شود. به طور متوسط ​​سالانه 500 هزار خانوار جدید از طریق ازدواج به نظام جمعیتی کشور اضافه می شود. البته تامین اعتبارات لازم برای تامین این تسهیلات منوط به این است که بخشی از اعتبارات بالغ بر 8 میلیارد تومان از محل بودجه سال 1403 در قالب کمک بلاعوض در اختیار صندوق توسعه مسکن ملی قرار گیرد. بخش مسکن، برای اجرای این نسخه پیشنهادی برای تقویت قدرت خرید ارائه خواهد شد. خانه اول باید تعیین شود.

این در حالی است که در این گزارش به صراحت بیان شده است که بافت فرسوده ساختمانی به عنوان محور ساخت و ساز مسکن و تامین مسکن شهرها در سال های اخیر در ارقام بودجه سال 1403 نیز عملاً فاقد تسهیلات حمایتی بانکی بوده است. ; این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد بافت‌های فرسوده اصلی‌ترین بافت‌های شهرها هستند که باید از تسهیلات، حمایت مالی و بانکی برای ساخت و تامین مسکن برخوردار شوند. در سال‌های اخیر، این حمایت‌ها عمدتاً وابسته و مختص ساخت خانه‌های خارج از شهرها در زمین‌های توسعه نیافته و بدون خدمات بوده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا