اخبار روز سینما

«تگزاس 3» در هفته اول اکران رکوردهای شش روزه گیشه را شکست

فیلم سینمایی «تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی در یک هفته از اکران خود چندین رکورد را شکست. این فیلم در حال حاضر رکورد بیشترین پیش فروش، فروش روز اول و فروش هفته اول را دارد..

به گزارش بازتاب آنلاین، «تگزاس 3» سه شنبه هشتم خرداد عرضه شد و حالا بعد از یک هفته رکورد فروش یک هفته ای را با 31 میلیارد تومان شکسته است.

اولین ضبط فیلم «تگزاس 3» در سال 1403 به پیش فروش بلیت اختصاص داشت. قبل از این فیلم، رکورد پیش فروش بلیت در روز اول سال 1403 در اختیار «مست عشق» بود و در 8 خرداد این رکورد توسط «تگزاس 3» شکسته شد. این فیلم بیش از 68 هزار بلیت پیش فروش کرد و 2.7 میلیارد تومان ثبت کرد.

رکورد فروش روز اول بعد از آن زمانی به دست آمد که این فیلم در روز اول نمایش خود توانست 5 میلیارد تومان بفروشد و 140 هزار بیننده را جذب کند. پیش از این «مست عشق» با فروش 3 میلیون و 586 هزار و بیش از 50 هزار تماشاگر رکورد فروش روز اول سینمای ایران را به نام خود ثبت کرده بود که با اختلاف در اختیار «سال گربه» بود.

فیلم سینمایی «تگزاس 3» به کارگردانی سید مسعود اطیابی در راه شکستن رکورد جدیدی است.

هفته گذشته با ورود فیلم «تگزاس 3» به فهرست فیلم‌ها، فروش هفتگی سالن‌های سینما رونق گرفت. این فیلم با دو روز اکران توانست به بالاترین جایگاه فروش هفتگی دست یابد. “تگزاس 3” سه شنبه 8 خرداد تا پایان روز چهارشنبه نهم اکران شد و 6 میلیارد و 700 میلیون فروخت. این در حالی است که فروش «مست عشق» به عنوان دومین فیلم پرفروش هفته، نصف آن یعنی 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

«تگزاس 3» نیز در شش روز اول اکران خود به رکورد فروش دست یافت. این فیلم کمدی با فروش 31 میلیارد و 500 میلیون تومانی طی هفته گذشته این جایگاه را از آن خود کرده است. در شش روز گذشته 530 هزار نفر برای دیدن این فیلم به سینماها رفته اند.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، گابریلا پتری، مهدی هاشمی، ژاله صامتی، سیدجواد هاشمی، نعیمه نظام دوست، سام نوری، سیاوش چراغی پور، ساعد هدایتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا