اخبار روز

محکومیت ترامپ سفرهای خارجی او را محدود می کند

بر اساس یک وب سایت آماری، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا که اخیرا در دادگاه مجرم شناخته شده است، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید مجوز ویژه برای سفر به ده ها کشور کسب کند و به مجرمان اجازه ورود دهد. کشور اجازه می دهد کشور.

به گزارش ایسنا، وب سایت «World Population Review» توضیح داد که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رئیس جمهور پیشین این کشور، هفته گذشته به دلیل پرداخت پول خاموش به یک فیلم غیراخلاقی محکوم شد. بازیگر در صورت پیروزی در انتخابات، از ورود به 37 کشور منع می شود.

طبق قوانین این کشورها مجرمان اجازه ورود به آنها را ندارند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد: پیش از این حمله، 16 کشور از جمله آمریکا و نزدیک ترین متحدانش استرالیا، کانادا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و همچنین قدرت های آسیایی ورود جنایتکاران به خاک خود را تا سال 2024 ممنوع کردند. هند و ژاپن آنها را تا سال 2024 از ورود به خاک خود منع کردند.

22 کشور دیگر از جمله برزیل، مکزیک، ترکیه و اوکراین در صورت محکومیت مجرمان را از ورود به کشور منع می کنند. هر کسی که مایل به سفر به روسیه است باید اطلاعاتی در مورد سوابق کیفری خود ارائه دهد که به عنوان بخشی از فرآیند ویزا بررسی می شود.

ترامپ پس از محکوم شدن در هر 34 اتهام علیه خود در پرونده “حق سکوت” در موقعیت دشواری قرار می گیرد. او اولین رئیس جمهور در تاریخ آمریکاست که مجرم شناخته می شود.

اگرچه محکومان اجازه دارند در ایالات متحده پاسپورت بگیرند، اما اگر ترامپ در انتخابات نوامبر 2024 پیروز شود، باید از کشورهایی که می خواهد به آنها سفر کند، مجوز ویژه دریافت کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا