اخبار خودرو

جدیدترین کره ای بازار در انتظار مجوز شماره گذاری

جدیدترین کره ای بازار در انتظار مجوز شماره گذاری

شرکت پارس نورا موتور مونتاژ سانگ یانگ تورها را در کارخانه خود آغاز کرده و گفته می شود جدیدترین مجوز شماره گذاری بازار کره به زودی صادر خواهد شد.

طبق آخرین گزارش خودرویی، نورا موتور پارس پیش از این مجوز شماره گذاری مجموعه دو چرخ متحرک سانگ یانگ کوراندو را دریافت کرده بود. اکنون این شرکت خصوصی قصد دارد با اخذ مجوز شماره گذاری برای تورس، جدیدترین کراس اوور کره ای را وارد بازار داخلی کند.

زیر کاپوت این SUV جذاب یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با فناوری تزریق سوخت مستقیم (TGDI) قرار دارد. این موتور قادر به تولید حداکثر قدرت 168 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتن متر است و قدرت آن از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به تمام چرخ ها می رسد. البته نسخه های دیفرانسیل جلو هم برای سانگ یانگ تورس در بازار جهانی داریم اما نسخه کامل و جذابی که به ایران می آید سیستم انتقال قدرت AWD دارد و برای آفرودهای سبک می توانید روی این خودرو حساب کنید.

جدیدترین کراس اوور کره ای موجود در بازار با امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، دنده پشت فرمان، رانندگی بین خطوط، سرمایش و گرمایش در صندلی های جلو، سیستم گرمایش در فرمان، سیستم استارت-استاپ، شش کیسه هوای ده نقطه ای ، کنترل خط. مجهز به رادارخوان، سیستم کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور، قفل دیفرانسیل مرکزی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سیستم تمیز کردن هوای کابین، نور بالا خودکار، کنترل حرکت در سراشیبی، صندوق عقب برقی، کنترل حرکت در سربالایی، نور و باران سنسور .

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا