اخبار خودرو

نمایشگاه خودروی شیراز با حضور جدی خودروسازان کشور برگزار می شود

نمایشگاه خودروی شیراز با حضور جدی خودروسازان کشور برگزار می شود

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز با حضور مهم خودروسازان کشور از بیست و دوم تا بیست و پنجم خرداد انجام خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز امسال نیز برگزار می شود خرداد ماه جشن گرفته می شود. در این نمایشگاه خودروسازان جدیدترین محصولات خود را به نمایش می گذارند و مهم ترین نکته این است که در این نمایشگاه شاهد خودروهای وارداتی نیز خواهیم بود. این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاهی ایده روز و از ساعت 22 الی 25 برگزار می شود خرداد در حال انجام است محل برگزاری نمایشگاه، سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی شیراز است و ساعات بازدید عموم از ساعت 17 الی 22:00 همه روزه اعلام شده است. در نمایشگاه شیراز شرکت های مهمی چون خوشه بهمن، کرمان موتور، آرشام خودرو، مانیان خودرو، نبکا، فردا موتور، زامیاد، آرین موتور و … شرکت می کنند. طبق سنت هر ساله نمایشگاه خودرو شیراز محلی برای ارائه مهمترین و جدیدترین خودروهای تجاری و کاری خواهد بود و به همین دلیل شرکت های زیادی قصد دارند محصولات سنگین جدیدی را در این نمایشگاه عرضه کنند. البته گفته می شود در غرفه شرکت های واردکننده قرار است محصولات برقی و وارداتی را ببینیم و در کمال تعجب در این نمایشگاه احتمالاً SUV خواهد بود. ژاپنی نو و وارداتی برای رونمایی می باشد.

جدیدترین تیم تولید محتوای خودرویی برای پوشش اخبار در این اکسپو حضور دارند و از ساعات اولیه اکسپو مشغول به کار هستند. منتظر گزارش های متنی و تصویری ما از این رویداد مهم خودرویی در شیراز باشید. تلاش Last Car بر این است که در این نمایشگاه بهترین پوشش خبری مطابق با سلیقه شما را داشته باشیم پس لطفا اگر پیشنهادی در مورد نوع پوشش خبری برای ما دارید در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. برای اطلاع از اخبار نمایشگاه شیراز به وب سایت مراجعه کنید. اینستاگرام، دستگاه، یوتیوب یا تلگرام آخرین ماشین را دنبال کنید.



منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا