اخبار روز سینما جهان

ایتن هاوک به جنگل‌های آمازون می‌رود/ همراهی با «آخرین فرد قبیله»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ایتن هاوک بازیگر که 4 نامزدی اسکار را در کارنامه کاری خود دارد، برای بازی در فیلم «آخرین مرد قبیله» وارد جنگل های هیجان انگیز آمازون برزیل می شود.

این فیلم که فیلمنامه آن را مارک بیلی نویسنده «سقوط» و «آتشفشان» به قلم فرناندو میرلس، تهیه کننده برزیلی فیلم های نامزد اسکار مانند «دو پاپ» و «شهر خدا» و اد ساکسون نوشته است. ، تهیه کننده آمریکایی فیلم برنده اسکار “سکوت بره ها” تولید می شود.

هاوک در این فیلم نقش ویلیام فیلان را بازی می کند. یک پلیس شیکاگو به صورت اجاره ای تبدیل به مرد مسلح شد که ماموریتش کشتن آخرین عضو یک قبیله بومی بدون ارتباط با تمدن است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی شکسته که بر سر یک چهارراه غیرممکن ایستاده است. اکنون به فیلان این فرصت داده می شود که یک زندگی را نجات دهد و روح خود را بازیابد.

زایا گوارانی بازیگر بومی برزیل که در آمازون به دنیا آمده است، هاک را در این فیلم همراهی می کند. این فعال محیط زیست که در فیلم «کارت پستال از زمین» اثر دارن آرنوفسکی بازی کرده است، از آثار خود در دنیای هنر و مد برای حمایت از مردم بومی استفاده می کند.

فرناندو میرلس گفت که در حالی که جنوب برزیل به تازگی در بدترین فاجعه ای که این کشور تجربه کرده است غرق شده است و پتروبراس، شرکت نفت دولتی، قصد دارد برای یافتن نفت در آمازون اکتشاف کند و فیلمی درباره اولویت دادن به حفظ ذخایر جهان بسازد. بزرگترین جنگل ممکن است لازم باشد. بودن

«آخرین قبیله» به کارگردانی کلودیو بورلی، کارگردان «کرکس ها» و اقتباس از کتابی به همین نام نوشته مونته ریل، خبرنگار سابق واشنگتن پست، ساخته می شود. سازندگان این موضوع را یک واقعیت جهانی و به شدت مرتبط با مسائل روز دانستند و یادآور شدند که وقتی آخرین عضو قبیله تاناروس در سال 2022 درگذشت، مرگ او باعث غم و اندوه جهانی شد.

ایتن هاوک یکی از تهیه کنندگان این فیلم است که در بازار کن به سرمایه گذاران و توزیع کنندگان معرفی شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا