اخبار خودرو

تصاویر اختصاصی بازتاب آنلاین از اولین کراس اوور ملی کشور

تصاویر اختصاصی بازتاب آنلاین از اولین کراس اوور ملی کشور

ری را نام اولین کراس اوور ملی ایران خودرو است که در این مطلب تصاویری از اولین کراس اوور ملی کشور را برای شما آورده ایم.

طبق اطلاعاتی که پیشتر منتشر کردیم، کراس اوور داخلی ایران خودرو به زودی وارد بازار می شود. ری را اولین کراس اوور داخلی است که بر پایه نسل دوم پژو 2008 توسعه یافته و قرار است سهم قابل توجهی در بازار کشور داشته باشد. این خودرو در رده کراس اوورهای کامپکت بازار قرار می گیرد و رقیب مستقیم خودروهایی چون چانگان CS35 پلاس و ام وی ام میلیونی است و باید دید واکنش بازار به این خودروی جدید چه خواهد بود. در زیر تصاویر اختصاصی جدیدترین خودروی اولین کراس اوور ملی کشور را مشاهده می کنید.

تصاویری از جدیدترین خودروی اولین کراس اوور ملی کشور.

عکس های کابین ری

مشخصات فنی و مشخصات اولین کراس اوور ملی کشور.

در زیر کاپوت موتور EFP داریم. یک موتور 1.65 لیتری توربوشارژ با فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ (Dual VVTI) و توانایی تولید حداکثر توان 160 رزومه و در نهایت گشتاور 240 نیوتن متر را ارائه می دهد. ما به یک کراس اوور تک دیفرانسیل نگاه می کنیم و این بدان معنی است که نیرو از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد.

گرمکن صندلی جلو، 4 کیسه هوا،، تهویه خودکار، شروع دکمه فشاری، سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سربالایی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، اهرم دنده برقی، نگه داشتن خودکار، صندلی راننده برقی شش حالته، صندلی برقی دو حالته و دو صندلی دانش آموزی دستی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کورشارژر بی سیم، سقف کشویی برق، روشنایی کابین و غیره جزو امکانات و آپشن های مدل پایه هستند. اشعه قابل مشاهده است

ویدئویی از جدیدترین ویژگی های Ray

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا