اخبار روز سینما

کارگردان فیلم جدید جن گیر مشخص شد

خبرهای دنیای سینما حاکی از آن است که فیلم جدید جن گیر با کارگردانی مایک فلاناگان کارگردان صاحب‌نظر فیلم‌های ترسناک دکتر خواب و سقوط خانه آشر ساخته می‌شود.

«فلاناگان» برای نوشتن، کارگردانی و تهیه فیلمی با عنوان بازآفرینی جن گیر برای کمپانی‌های «بلامهاوس» و «مورگان کریک» قرارداد امضا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


کارگردان فیلم جدید جن گیر کیست؟

«فلاناگان» در این باره گفت:

فیلم جن گیر یکی از دلایل اصلی روی آوردن من به فیلمسازی بود. این افتخاری است که بتوانم یک چیز تازه، جسورانه و وحشتناکی را در این دنیای سینمایی خلق کنم. همکاری مجدد با دوستانم در «بلامهاوس» که با آن‌ها چند اثر مورد علاقه‌ام را ساخته‌ام، هیجان این پروژه را دوچندان می‌کند.

فیلم جدید جن گیر

فیلم جدید جن گیر توسط همکاران قدیمی «فلاناگان»، یعنی «ترور میسی» (از طرف کمپانی Intrepid Pictures) و خود او (از طریق کمپانی جدیدش Red Room Pictures) تهیه خواهد شد. «جان شرر» نیز به نمایندگی از «Intrepid» روی این پروژه کار خواهد کرد.

این فیلم، چهارمین همکاری مشترک «فلاناگان» و «بلامهاوس» محسوب می‌شود. او پیش از این فیلم‌های آینه (2013)، سکوت (2016) و ویجا: اصل شر (2016) را برای این کمپانی نوشت و کارگردانی کرد که هر سه با همکاری «ترور میسی» ساخته شدند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های جن گیر چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا