اخبار ورزشی

علی علیپور چرا استقلالی نشد؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس که طی فصول اخیر دوران حرفه‌ای خود را در پرتغال سپری کرده، مهمان عادل فردوسی‌پور یک برنامه اینترنتی بود و در بخشی از مصاحبه خود درباره اینکه آیا در کودکی هوادار استقلال بود گفت:

اگر بخواهم واقعیت را بگویم، بله؛ نمی‌شود از گذشته فرار کرد. من در زمان آقای قلعه‌نویی با استقلال قرارداد بستم. در آن زمان امیرحسین صادقی، رحمتی، طالب‌لو و … در این تیم بازی می کردند. قراردادم ۱۰ میلیون بود و من با این پول نمی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم و حتی به مخارج خورد و خوراکم نمی‌رسیدیم. پس از مشورت با خانواده قراردادم را با استقلال فسخ کردم و آنها برگه قراردادم را پاره کردند. در حال حاضر از ته قلبم پرسپولیسی هستم و دوست ندارم در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کنم.

علی علیپور مجموعا ۲۱۲ بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و توانست ۷۲ گل به ثمر برساند تا پس از فرشاد پیوس، علی پروین، همایون بهزادی و صفر ایرانپاک× پنجمین گلزن برتر تاریخ سرخپوشان پایتخت لقب بگیرد..

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا