اخبار روز

نگرانی هواداران پرسپولیس از بیرانوند؛ آیا او به موقع به فرم ایده آل خود می رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان باتجربه پرسپولیس پس از بازگشت از مصدومیت هنوز نتوانسته به بهترین فرم خود برسد و همین مشکل هواداران این تیم را در آستانه دیدار سرنوشت ساز مقابل مس رفسنجان نگران کرد.

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از مصدومیت هنوز به بهترین فرم خود نرسیده است.

به گزارش هواداران یکی یکی از مهمترین عوامل قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، دروازه بان قابل اعتماد است و علیرضا بیرانوند همواره به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کرده و قهرمانی های متعددی را کسب کرده و با این عملکرد خود ثابت کرده است که دروازه بان شماره یک تیم فوتبال ایران است. تیم ملی سالهاست

علیرضا بیرانوند اما پس از اتفاقات باشگاه و تغییر کادر فنی از جمله ولزلی نانکا، سرمربی دروازه بانان پرسپولیس و همچنین مصدومیت از ناحیه مچ دست و غیبت چند هفته ای از میادین، ممکن است باز هم حضور نداشته باشد. علی بیرونی که هواداران می خواهند.

بیرانوند موفق شد در هفته های پایانی لیگ بیست و سوم و در چهار بازی اخیر تنها مقابل هوادار و مقابل نساجی، استقلال خوزستان و شمس کلین شیت کند. آذر او دروازه خود را باز دید و اشتباهات غیرمنتظره ای مرتکب شد به خصوص در دیدار مقابل آبی های خوزستان و زمانی که نوبت به یک بازگشت تاریخی رسید. نبود ممکن است برای او و پرسپولیس گران تمام شود.

علیرضا بیرانوند در این فصل عملکرد بدی نداشته و در بسیاری از بازی ها موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد، اما انتظارات از او بسیار بیشتر است و هواداران سرخ رنگ پایتخت از بیرانوند می خواهند تا بهترین عملکرد خود را در دیدار سرنوشت ساز مقابل او ارائه دهد. مس رفسنجان.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا