وقتی بازار خودروهای برقی مشتری ندارد ؛ فروش کیا EV9 با اقساط ماهانه ۳۹۹ دلار

تمایل به استقبال از خودروهای الکتریکی کاهش یافته است و مشتریان با اطمینان بیشتری این مدل ها را انتخاب می کنند. در نتیجه خودروهای برقی در دست شرکت ها باقی مانده و پارکینگ ها و حتی بنادر را نیز تصرف کرده اند. کیا برای رفع این شرایط تصمیم گرفته تا کراس اوور پرچمدار EV9 را با شرایط پرداخت ویژه عرضه کند.

به گفته The Last Car، موفقیت تلوراید باعث شد تا کیا یک مدل الکتریکی را بر اساس فرمول مشابه توسعه دهد، این مدل سال گذشته با نام EV9 متولد شد. اما در حالی که Telluride طرفداران زیادی دارد و ارزش خود را در بازار حفظ کرده است، EV9 در بدو ورود با تخفیف های قابل توجه و شرایط فروش ویژه مواجه شده است. نکته جالب این است که این کراس اوور بزرگ در کره جنوبی تولید و به آمریکا صادر می شود. بنابراین بخشی از قیمت فعلی این خودرو شامل هزینه حمل از مبدا تا مقصد می شود. از آنجایی که کیا قصد دارد به زودی EV9 را در گرجستان مونتاژ کند، قیمت این خودرو در بازار آمریکا کاهش بیشتری خواهد داشت.

در جدیدترین طرح فروش که کیا برای نسخه های مختلف EV9 اجرا می کند، مشتریان می توانند با پیش پرداخت 3949 دلاری و اقساط ماهیانه 399 دلاری به این SUV الکتریکی دسترسی داشته باشند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، EV9 یک مدل وارداتی است و مشوق مالیاتی 7500 دلاری برای مدل های برقی را شامل نمی شود. اما در صورت لیزینگ مالی این خودرو این مشوق را دریافت خواهد کرد.

کسانی که به دنبال خرید نقدی هستند از 9000 دلار تخفیف بهره مند خواهند شد. جالب اینجاست که کیا برای تشویق هر چه بیشتر مشتریان و جبران عدم تخصیص مشوق 7500 دلاری، همان مقدار پول نقد را به خریداران برمی گرداند. علاوه بر این، کیا همچنین به خریداران EV9 وام های بدون بهره ارائه می کند. در صورت استفاده از این وام ها تخفیف هایی که گفتیم حذف می شود. همانطور که توسط AutoTrader گزارش شده است، حدود 3300 خودروی کیا EV9 در پارکینگ ها و نمایندگی های این شرکت منتظر مشتریان جدید هستند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما